Nl 10 - Jj

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      misschien een standaard handje, maar fold ik hier altijd de river? ik zie niet in welke hand villian hier opeens shoved, door het aankomen van de A. iets als A9 ofzo? pf range is nog vrij breed, zijn call op de flop duidt denk ik wel op iets als 9x (misschien ook nog wel 6x).

turn wil ik wel protecten tegen draws dus besluit ik nogmaals te betten. river is mijn plan om te checken en een kleine bet nog wel te callen, omdat dit de ideale blufkaart is voor villian.

nu is het denk ik wel een fold, maar als villian hier bv half pot bet, wat doe ik dan?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $11,13
      BU:
      $7,04

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with J:heart: , J:diamond:
      MP1 folds, Hero raises to $0,40, 2 folds, BU calls $0,40, 2 folds.

Flop: ($0,95) 9:club: , 6:diamond: , 2:spade: (2 players)
      Hero bets $0,6, BU calls $0,60.

Turn: ($2,15) 7:diamond: (2 players)
      Hero bets $1,4, BU calls $1,40.

River: ($4,95) A:spade: (2 players)
      Hero checks, BU bets $4,64 (All-In), Hero folds, BU gets uncalled bet back (All-In).

Final Pot: $4,95
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Jep vind het een nice hand! Ik zie hem niet 2keer floaten om de river op een goede kaart te jammen ofzo

Enkel ietsje groter betten flop en turn omdat het zo een vis is
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Jep vind het een nice hand! Ik zie hem niet 2keer floaten om de river op een goede kaart te jammen ofzo

Enkel ietsje groter betten flop en turn omdat het zo een vis is
      Als je hier elke straat groter bet dan wordt de beslissing op de river nog lastiger in dit geval. Wat ga je dan doen als je bv. nog 3$ moet callen?

Ik vind het geen standaard fold, ik vind het zeker niet fout, maar aan de andere kant zie ik hem hier niet vaak een A hebben. Hij kan hier ook wel twee straten callen met 78, 9T, 9J, Q9, 88, TT, ...dus ik zou niet zomaar veronderstellen dat je beat bent.

Je check op de river duidt ook op zwakte, want met een A zou je wel shoven... dus ik denk dat ik op z'n minst wel een call zou overwegen.