NL25 - 4b called again

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Stats van SB staan hieronder. Wat er wel bij gezegd moet worden is dat hij toen opeens veel 3bette uit de blinds. Zat op verschillende tafels met hem en het viel me echt op. Op 100 handen ook wel 5 keer tegen mij ofzo. Vandaar koos ik ervoor om een insta4bet te maken en zo een 5b uit te lokken die ik call :) .

Maar hij called de 4bet wat echt vreemd is ja. Uit vorige post heb ik geleerd beter niet te cbetten dan. Maar kan ik ooit de turn shippen na zo een zwakke bet? Durfde het niet omdat ik ook niks rep. Hij heeft wel lage wtsd

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1621113
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $33.91 - VPIP: 34, PFR: 20, 3B: 2, AF: 1.9, Hands: 989

Pre Flop: ($0.35) Hero is CO with K :diamond: A :spade:
      3 folds, Hero raises to $0.75, 1 fold, SB raises to $2.60, 1 fold, Hero raises to $6.50, SB calls $3.90

Flop: ($13.25) 5 :club: 3 :club: 7 :club: (2 players)
      SB checks, Hero checks

Turn: ($13.25) 9 :heart: (2 players)
      SB bets $6.32, Hero folds
  • 3 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Als je flop checked is turn een fold, je kan daar nooit profitabel folden omdat ie gwn nooit met iets bluft waar jij op voorligt of waarmee je kan slowplayen. Flop is gwn huilen en check fold spelen. ik denk dat hij 4bets flat met TT JJ QQ mss nog KK. en miss KA, de kans dat hij een :club: in zn range heeft is best wel aanzienlijk, en die folden niet op deze flop.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Als je dit vaak meemaakt dat ze je 4bet gaan callen dan zou ik aanraden om iets groter te 4betten. Nu hebben ze de neiging om vaak te gaan callen imo omdat ze denken dat ze niet meer al te veel moet bijleggen en dus nog de juiste odds hebben. Zeker met een hand als AK waarmee je het liever all in krijgt pre dan dat ze je callen.
      Op zo een monotone flop kun je hier dan niet veel beginnen, net zoals in die vorige hand en vind ik het wel ok dat je opgeeft.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Gebeurd me niet vaak hoor dat een 4b gecalled wordt.. Maak het ook liever niet te groot zodat mn bluffs ook niet te groot moeten :) .

Ty