Nl2 - QQ

• MaVaTi
      MaVaTi
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $2,42
      UTG2:
      $2
      MP3:
      $3,3
      Hero:
      $2,02

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with Q:spade: , Q:club:
      UTG2 raises to $0,12, 2 folds, MP3 calls $0,12, CO folds, Hero calls $0,12, SB calls $0,11, BB folds.

Flop: ($0,50) K:heart: , T:heart: , 6:club: (4 players)
      SB checks, UTG2 checks, MP3 checks, Hero bets $0,36, SB folds, UTG2 calls $0,36, MP3 folds.

Turn: ($1,22) Q:heart: (2 players)
      UTG2 checks, Hero bets $0,58, UTG2 raises to $1,52 (All-In), Hero calls $0,94.

River: ($4,26) 7:spade: (2 players)

Final Pot: $4,26

Kan ik hier nog folden op de turn?
  • 2 antwoorden
    • 20Shocker88
      20Shocker88
      Bronze
      As played niet.

Maar deze zou ik preflop wel 3betten.
      Al is het alleen maar om HU te komen met UTG want je geeft iedereen hier een mooie kans om te setminen en er in te komen met veel connectors enzo.
      Plus als dan UTG je afstackt weet je dat die AA of KK speelt.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dit is wel altijd een lastige spot. Kijk, je kan preflop inderdaad 3betten maar dat doe je niet voor value tegen UTG. Als hij nu vaak foldt tegen 3bets dan zou ik het overwegen, als ik daar geen informatie over heb dan vind ik een call hier ook niet slecht. Je zit in positie, dus dat kan een call ook wel rechtvaardigen.

As played bet ik de flop ook wel voor value van draws, zeker nadat iedereen checkt.
      De turn is op zich nog niet zó slecht aangezien UTG hier bijna nooit een flush zal hebben (Dat zit bijna niet in zijn UTG range), hij zal hier eerder een AK of KQ of AJ hebben.

Persoonlijk vind ik zijn c/r nergens op slaan dus ik ga hier ook zeker niet meer folden. Met die c/r represent hij eigenlijk alleen maar AJ, verder zou ik niet weten wat hij hier anders nog kan hebben.