Nl2 - 77

• MaVaTi
      MaVaTi
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      MP2:
      $2,03
      MP3:
      $5,33
      Hero:
      $2

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 7:diamond: , 7:club:
      MP1 folds, MP2 calls $0,02, MP3 calls $0,02, CO folds, Hero raises to $0,10, 2 folds, MP2 calls $0,08, MP3 folds.

Flop: ($0,25) 5:heart: , 3:diamond: , 2:spade: (2 players)
      MP2 checks, Hero bets $0,12, MP2 raises to $0,24, Hero calls $0,12.

Turn: ($0,73) T:heart: (2 players)
      MP2 checks, Hero checks.

River: ($0,73) 8:spade: (2 players)
      MP2 bets $0,7, Hero ?

Final Pot: $2,13

Ik denk dat ik hier de flop groter had moeten betten want er zijn redelijk wat draws mogelijk. Na zijn minraise wil ik mijn hand hier nog niet opgeven maar een raise zou wat overplayed zijn dus daarom call ik.

Op de turn check ik behind om op de river te betten of eventueel een bet te callen. De T lijkt me wel ongevaarlijk maar ik wil de pot klein houden. Ik geef hier wel een freecard weg maar dit herevalueer ik wel op de river.

Kan ik hier nog een potbet callen op de river?
      Ik denk dat zijn bet hier ofwel een bluf is ofwel had hij me al beat op de flop maar dit lijkt me minder vaak te gebeuren aangezien zijn flopminraise en check turn ook niet echt een sterke line is.

Correct me if i'm wrong =)
  • 1 antwoord
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Preflop zou ik er 0.12 van maken, er zijn namelijk twee limpers. Het is een detail, maar het kan uitmaken op de river :) .

Verder moet je deze flop inderdaad veel groter betten. Ik bet hier ongeveer 0.20 aangezien zo'n spelers toch vaak callen (hij heeft wel een lage WTSD, maar de sample is te klein om dat betrouwbaar te maken).

As played call ik de c/r ook wel en het is bijzonder vreemd dat hij dan de turn checkt. Maar goed, ik check daar ook wel behind.

Ik denk dat ik vaak de river nog call. True, je beat eigenlijk niet zoveel meer, maar wat represent hij hier?? Alle two pairs, sets, straight,...die zou hij doorbetten op de turn. Hij zou hier best nog een A5 of 56 of zoiets kunnen hebben wat hij nu in een bluf verandert (dat beseft hij ws. zelf niet eens).