Nl 10 - K9

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      is de check-call op de flop fine zo? de reraise van villian op de flop zal hij vaak doen met handjes als 2-pair of wellicht een setje (villian speelt 35/0, dus ik denk dat zowel een PP als een Ax combi hier kan). achteraf gezien had ik hier misschien wel moeten raisen, maar check-raise na een raise en een reraise komt natuurlijk wel monster sterk over, dus de vraag is wat dan nog callt..

turn brengt een 2e A, wat natuurlijk een dodelijke kaart is. ik ben beat by A8, A7, 77 en 88. voor me shoven op de turn is dan imo ook vrij zinloos, omdat ik isoleer tegen beter..

river had ik hier natuurlijk gewoon moeten folden. ik beat hier nagenoeg niks, maar was kennerlijk zo verliefd op me hand dat ik hier toch voor de call koos..

hoe had ik de hand hier moeten spelen?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      MP1:
      $5,89
      MP3:
      $9,6
      BU:
      $20,09

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with K:spade: , 9:spade:
      MP1 calls $0,10, MP2 folds, MP3 calls $0,10, CO folds, BU calls $0,10, Hero calls $0,05, BB checks.

Flop: ($0,50) A:spade: , 8:spade: , 7:spade: (5 players)
      Hero checks, BB checks, MP1 bets $0,3, MP3 raises to $1,38, BU folds, Hero calls $1,38, 2 folds.

Turn: ($3,56) A:club: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $1,7, Hero calls $1,70.

River: ($6,96) T:heart: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets $4,98, Hero calls $4,98.

Final Pot: $16,92

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows een full-house, azen full of zevens (Ah 7d)
      Hero shows (Ks 9s)

MP3 wins with een full-house, azen full of zevens (Ah 7d)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik zou de flop minraisen... Een set/two pair zal hij wel pushen verwacht ik en zo protect je ook tegen nog een spade want das ni echt goe :) .

Verder heb je wel een easy turncall want hij kan nog andere azen hebben en lagere flushes.

River vind ik idd ook een fold :)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik vind'm prima... :f_love:

Je kan minraisen op de flop, maar dat komt wel supersterk over. (een call ook, maar dat kan nog steeds op een draw lijken).

Die A is inderdaad niet echt prettig maar je beat nog steeds alle Ax handen behalve two pairs en alle lagere flushes.

De river...sja, je kan hier folden maar ik zou het niet doen. Hij heeft een AF van 6.0 en een WTSD van 32, dus hij gaat echt niet alleen met nuts naar de SD. Natuurlijk is de sample klein, maar ik zie hem hier ook vaak nog AK, AQ, AJ, A9 of lagere flushes hebben (hij heeft nog 0 pfr he, dus het kan best zijn dat hij AQ of AK meelimpt...).