Nl 10 - 44

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      ik kies hier om te callen ipv te 3betten pf, omdat ik uit positie niet om een grote pot wil spelen.

flop brengt me mijn set, en aangezien villian zijn stealingrange zo breed is, besluit ik slecht te callen, om hem nog een gratis kaartje te geven.. turn verandert imo niet erg veel, maar aangezien ik de pot wil vergroten besluit ik hier te raisen. zit villian hier met een K of een J dan zal hij hier vaak wel callen.. of hij hier met een 6x hand callt betwijfel ik.

river brengt een 2e 6, waarop mijn FH aankomt. ik besluit hier te overbetten, omdat hij een 6x hand nooit gaat folden (als dat uberhaupt in zijn range zit nog) en een handje als kx zal hij imo ook niet zo snel folden. villan kiest voor een reraise en ik denk dat ik hier imo nooit kan folden..

was mijn gedachtegang van overbetten te fancy en isoleer ik me zo tegen beter? of is het wel oke?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10,5
      BU:
      $7,38

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (7 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with 4:heart: , 4:club:
      4 folds, BU raises to $0,20, Hero calls $0,15, BB folds.

Flop: ($0,50) K:spade: , J:diamond: , 4:spade: (2 players)
      Hero checks, BU bets $0,1, Hero calls $0,10.

Turn: ($0,70) 6:club: (2 players)
      Hero checks, BU bets $0,1, Hero raises to $0,50, BU calls $0,40.

River: ($1,70) 6:diamond: (2 players)
      Hero bets $3, BU raises to $6,58 (All-In), Hero calls $3,58.

Final Pot: $14,86
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Vind preflop goed... Je kan ook vaak profitabel 3betten hier btw.

Ik vind dat je de flop zeeeeeker en vast moet raisen. Het is echt superdrawy en met die 10c bouw je de pot niet echt op.

As played raise ik de turn wel groter hoor! Naar $1 :)

Zou de river niet overbetten want sterke handen had hij wss op de turn wel gereraised of voordien hoger gebet. Zou dus halfpot betten tegen iets als QJ of een slechte K.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Vind preflop goed... Je kan ook vaak profitabel 3betten hier btw.

Ik vind dat je de flop zeeeeeker en vast moet raisen. Het is echt superdrawy en met die 10c bouw je de pot niet echt op.

As played raise ik de turn wel groter hoor! Naar $1 :)

Zou de river niet overbetten want sterke handen had hij wss op de turn wel gereraised of voordien hoger gebet. Zou dus halfpot betten tegen iets als QJ of een slechte K.
      ik ben het eens met Farma. Tegen deze speler kan je nog wel callen voor setvalue aangezien hij tight opent, maar in het algemeen kan je in deze spot niet profitabel callen hoor.