Nl 10 - AJ

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf standaard. flop is zo drawy dat ik niet besluit te leaden, met de kans om gereraised te worden. ik kies voor check-call, en mocht villian behind checken dan kan ik wanneer er geen ruiten op de turn valt alsnog een barrel maken. pot blijft zo in ieder geval klein..

flop gaat check-call (ik denk dat ik hier nog vaak genoeg voor lig?) en turn check-check. kan ik hier gezien villian zijn nitty stats nog value halen op de river?

is check-call op de flop hier fine, of is het gewoon een terrible play? ik wilde de pot op de flop niet opblazen, maar wist achter niet of het oke was zo?

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $3,27
      Hero:
      $10
      MP3:
      $10
      BU:
      $9

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP1 with A:spade: , J:spade:
      UTG2 calls $0,10, Hero raises to $0,50, MP2 folds, MP3 calls $0,50, CO folds, BU calls $0,50, 3 folds.

Flop: ($1,75) A:diamond: , Q:diamond: , 9:diamond: (3 players)
      Hero checks, MP3 checks, BU bets $0,83, Hero calls $0,83, MP3 folds.

Turn: ($3,41) 3:club: (2 players)
      Hero checks, BU checks.

River: ($3,41) 5:heart: (2 players)
      Hero bets $1,4, BU calls $1,40.

Final Pot: $6,21
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Zou de flop wek gewoon cbetten. Dit maakt de hand ook veel gemakkelijker. Als ze two pair en beter hebben raisen ze nu wel. En je haalt value uit draws. Zou 3/4pot bette

As played vind ik een halfpot riverbet fine :)
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Zou de flop wek gewoon cbetten. Dit maakt de hand ook veel gemakkelijker. Als ze two pair en beter hebben raisen ze nu wel. En je haalt value uit draws. Zou 3/4pot bette

As played vind ik een halfpot riverbet fine :)
      Zeker! Ik zou deze flop altijd c-betten. Je krijgt nog value van de flushdraws en je zal inderdaad wel geraised worden door een betere hand.

As played prima.