Nieuw actief lid!

• C0rpsbal
      C0rpsbal
      Gold
      Waarde mede pokeraars,

Ik heb mij hier ooit een keertje ingeschreven met de intentie om een betere speler te worden. Ik heb in eerste instantie geen grote plannen om nou van poker mijn carrière te maken. Ik mag echter graag pokeren in mijn vrije tijd op de lage limieten. Om te voorkomen dat ik constant geld moet storten moet er toch enigszins aan wat kwaliteiten gewerkt worden.

Kortom, hoogtijd om mijzelf eens voor te stellen en wat te leren van de mensen die wel weten hoe het moet.

Mijn naam is Martyn, 22 jaar oud en speel momenteel op zowel Party Poker als Pokerstars. Ik speel voornamelijk op de lagere limieten, hier probeer ik hier en daar wat te winnen en zo enige vooruitgang te boeken. Ik ben van plan om in de toekomst wat handjes te laten beoordelen en artikelen door te nemen.

Groeten,
      Een klein geel visje
  • 4 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hallo Martyn! :D

Actief worden op het forum is inderdaad iets wat je spel in de positieve zin beïnvloedt in de meeste gevallen!

Met theorie alleen uit artikelen en zo geraak je wel ergens, maar specifieke handjes bespreken kan al evenveel bijbrengen of zelfs meer!

Wat speel je voornamelijk? Cashgames of ook Sit&Go's?

Als er vragen zijn, stel ze gerust! Genoeg vriendelijke mensen die je zullen proberen te helpen!

:)
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey Martyn, welkom! :)

Je doet je naam wel eer aan zeg! Begint meteen met 'Waarde mede pokeraars', haha! :D

Iets aan je pokerkwaliteiten doen om je verlies te beperken, dat is al een hele stap inderdaad! :) Kun je langer genieten van je hobby. Maar zou toch ook wel mooi zijn als je er iets aan overhoudt, om af en toe eens wat extra's te kunnen doen, nietwaar? ;)

Veel succes! :)
    • C0rpsbal
      C0rpsbal
      Gold
      Haha :coolface: dat is zeker waar Xpload! Tevens bedankt voor het warme onthaal, ik speel momenteel zowel cash games als SitnGo's ik heb niet echt een voorkeur voor één van de beide momenteel.
    • xinax123
      xinax123
      Bronze
      Welkom Martyn,

succes met pokeren =) (Als je maar niet te goed wordt want ik speel zelf ook op partypoker :coolface: )