NL2 met KK

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Heb ik hier juist gehandeld of had ik toch beter op de turn weggelegd?

Op de flop bette ik voor value omdat ik dacht voor te staan. Toen ik twee calls kreeg was ik hier niet meer zeker van en gaf ik één van de twee wel een 10. Maar dan valt er op de turn nog een 10 waardoor deze kans klein is. Dit wat in mijn ogen de reden was om verder te spelen.

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
      MP3:
      $2.00
      CO (Hero):
      $2.76
      BU:
      $0.59
      SB:
      $2.07
      BB:
      $2.56

Preflop: Hero is CO with K, K.
      MP3 folds, Hero raises to $0.08, BU calls $0.08, SB folds, BB calls $0.06.

Flop: ($0.25) T, 4, T (3 players)
      BB checks, Hero bets $0.14, BU calls $0.14, BB calls $0.14.

Turn: ($0.67) T (3 players)
      BB bets $0.50, Hero calls $0.50, BU calls $0.37(All-In).

River: ($2.04) 2 (2 players)
      BB bets $1.84, Hero calls $1.84.

Final Pot: $5.72.

BU shows: JJ
      BB shows: K10

Achteraf bekeken ligt het probleem bij mij, aangezien ik mijn hand niet kon wegleggen.
  • 5 antwoorden
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Denk dat dit vooral ook pech is dat die Tien bij een Villain lag. Ik denk dat de meesten met een pair ook door hadden gespeeld. Volgens mij is dit niet verkeerd gespeeld.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Denk je dat villains hier met pairs ook broke gaan? Zo ja hoe vaak denk je dat ze die hebben ipv Tx. Hou daarbij rekening met het feit dat er preflop niet is ge-3-bet.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
      Denk je dat villains hier met pairs ook broke gaan? Zo ja hoe vaak denk je dat ze die hebben ipv Tx. Hou daarbij rekening met het feit dat er preflop niet is ge-3-bet.
      Maakt echt niets uit
      En mensen folden geen boats op dergelijk board op NL2 hoor .

combowise beat je gewoon veel meer dan wat jou beat heeft (Tx, AA) dus is gewoon broke gaan imo. Ik fold hier iig nooit fyi :P
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Ik heb vaak problemen om mijn sterke pockets weg te leggen en dacht dat dit er weer één van was. Maar blijkbaar voor één keer dan toch niet :) .

En om eerlijk te zijn verwachte ik geen beat door AA omdat deze 9/10 preflop nog een raise zou maken.

Hier een voorbeeld van een goede starthand die ik niet kan wegleggen:

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      BU:
      $2.91
      SB:
      $2.11
      BB (Hero):
      $1.98
      MP2:
      $6.73
      MP3:
      $3.95
      CO:
      $1.47

Preflop: Hero is BB with A, A.
      3 folds, BU raises to $0.04, SB calls $0.03, Hero raises to $0.12, BU calls $0.08, SB calls $0.08.

Flop: ($0.36) 9, 5, 7 (3 players)
      SB checks, Hero bets $0.20, BU calls $0.20, SB raises to $1.99, Hero calls $1.66, BU folds.

Turn: ($4.41) J (2 players)

River: ($4.41) 8 (2 players)

Final Pot: $4.41.

SB shows: 5-7 hearts

Na de raise die ik maakte en de actie die ik kreeg zou dit gewoon een fold moeten zijn. Ik beat enkel pockets KK tot 10-10. Dit terwijl er mogelijk flush en straight (mogelijk al made)draws op tafel liggen en setjes ook mogelijk zijn. Of natuurlijk ook twee paar waardoor ik in dit geval gebeat ben.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

kan je results weglaten in het vervolg want het beinvloed onze meningen. verder is result orientated denken niet goed voor een pokerspeler ivm variance.

Iig speel je die KK netjes uit, jammer dat ie Quads heeft maar so be it.

Die Azen aan de andere kant is een heel ander verhaal want je wordt geraised op een drawheavy flop waarin 86 al een straat heeft. Sinds je geen redraw hebt (A bijv.) vind ik het fine dat je fold. De fold zelf is slecht wanneer je villain ziet check/raisen met enkel toppair. Sinds overpair>>toppair is gaan we dan wel all-in met AA

Maar ik denk niet dat men vaak TP gaat c/R in een 3way pot op zo'n board, zelfs niet op NL2 tenzij je statistieken hebt dat het overduidelijk is dat ze dit wel doen

Mvg,
      Gerv