elephant hud

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      hey
      sinds gisteren werkt men hud niet meer op party. Ik speel alleen op party dus zou het niet weten voor andere rooms. Hij geeft echter nog wel stats bij sommige spelers of tafels(zeer vreemd allemaal).
      Iemand enige oplossing?
  • 9 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      ik merk nu ook dat wnr ik een aantal keer op bijwerken klik in de elephant hij al meerdere stats begint weer te geven. Maar na een tijdje verdwijnen sommige terug en het kan volgens mij toch niet de bedoeling zijn om steeds op bijwerken te klikken?
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      zoiets heb ik ook 1tafel staan de stats ook goed maar al bij 2 tafels flippen al die stats en moet je ze hele tijd opnieuw
      bijwerken als je de stats bij de juiste spelers wil hebben. Heel irritant denk eerlijk gezegd dat elephant ook aan een update
      nodig is want zoiets kan je niet aanraden ?(
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      nee idd je zit in plaats van te pokeren heel de tijd bezig om de hud eindelijk goed te krijgen wat niet de bedoeling kan zijn. Ik speel maar 4 tafels dus dit zou de elephant toch wel aan moeten kunnen als ik hoor dat er hier mensen zijn die 15-20 tablen.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      jaa idd je mindset zou juist minder na moeten nadenken vanwege de stats, maar nu moetje juist eerst bewerken en vooral op 4 tafels is dat heeel lastig op 1 of 2 is nog net te doen maar eigenlijk ook beter niet. De mensen hier die op 15-20 tafels spelen of meer gebruiken dan ook vaak HEM (Hold'Em Manager) weet niet of je het kent maar dat is dus een best prijzige software in mijn imo maar wel een hele goede. Alleen zoveel geld al uitgeven op NL2 of iets hoger vind ik zonde.. dus tog maar gratis olifantje
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      heb je sinds gister een optie auto center aan gezet of wat er op lijkt? zo ja dan zou dat het probleem kunnen zijn, ik had namelijk het optie auto center waardoor je automatisch naar een het middelste plek word gezet nu ik dat uit heb gezet werkt het weer perfect.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      zal er de volgende keer is op letten, hoop dat dit mss bij mij ook het probleem is dan :) .
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      nee dit lijkt het probleem niet te zijn. Het is meer dat de elephant alles te traag analyseert en hij het niet meer aankan precies. Alles komt aan in grote vertraging. Mss eens herinstalleren?
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      misschien wel jammer dat dat het probleem niet was, heb je de laatste versie van elephant en ook van microsoft framework en postreql die twee dingen werken als het goed is samen met elephant maar wat je ook kan doen is je computer wat opfrissen ik zelf had wat last van paar dingetjes en heb CCleaner gebruikt een hele schoonmaakbeurt gegeven en nu doen ze het weer. onder andere skype liep niet meer vast.

Anders zou ik het ook niet weten :f_frown:
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      ik heb de laatste versies maar het probleem kan idd bij mijn pc liggen. Bedankt voor de tips, hoop dat dit werkt ;)