SP Points

• PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      Ik heb me 2-3 dagen geleden aangemeld op Pokerstars met de stragey-be code, nu heb ik ondertussen al ong 20 FPP verdient op Pokerstars.be maar ik sta nog altijd met 0 SP points. Is dit altijd, of heb ik misschien iets verkeerd gedaan?

Mvg

PreBowser
  • 17 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hoi PreBowser,

Heb je je account aangemaakt bij Pokerstars.be via de links hier op PokerStrategy.com, of ben je gewoon naar de site gegaan en daar je account gemaakt? Indien je de laatste optie hebt gekozen is je account niet verbonden aan PokerStrategy.com en zul je geen SP krijgen. Via de eerste optie wel.

Indien je account wel via PokerStrategy.com gemaakt is kan het wel een aantal dagen duren voordat alles is geupdate. Wellicht dat één van de CM's kan kijken of je account goed is gekoppeld, of je kunt daarover even een berichtje sturen naar Support met de vraag of je account goed gekoppeld is.

Staat er op de homepage bij de dagen dat je wel gespeeld hebt echt een 0, of staat er 'In behandeling'? Als er echt nullen staan, dan is er iets niet goed.
    • PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      Beste,

Ik heb acc aangemaakt met de code die hier op de site vermeld staat, ik heb zelfs toen ik het acc aanmaakte van PS nog een pop-up gekregen met daarin dat ik zeker was dat ik de marketingcode van Strategypoker wou gebruiken als eerste code.

Dus ik ben zeker dat dit in orde is :) .

Mvg,

PreBowser
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ongeacht of je de juiste bonus code gebruikt moet je volgens mij wel echt via de link hier op PokerStrategy.com naar de site van PokerStars gaan om de software te downloaden. Ik geloof niet dat het werkt als je via Google naar PokerStars gaat en dan een account maakt en de bonus code invoert. Niet 100% sure though, maar ik zou altijd via de links hier op PokerStrategy naar de site gaan.

Heb je een ticket ingestuurd voor Support?
    • PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      Dat zou wel kloten zijn. :(

En ik heb juist een berichtje naar support gestuurd, ik ben benieuwd (please laat het werken ;) )
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Is het niet zo dat je eerste bronze moet zijn en voor de quiz moet slagen
      dat je dan een account kan maken via een link van PS met de code?

Weet het niet zeker, dacht eigenlijk zelf van wel ..
      mijn excuses als het niet zo is :s_grin:
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Je moet 1 PS halen om bronze te worden. :P
    • PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      En 1 Ps is 3 VPP en die heb ik al lang op Pokerstars gehaald.
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Maarja ik krijg mijn punten er ook niet bij .. volgens eigen berekenen zou ik van eergister nog zo'n 40 SP's moeten krijgen.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Nee, je hoeft niet perse je startkapitaal te krijgen om punten te verdienen. Als je je $50 startkapitaal wilt krijgen moet je inderdaad eerst de quiz halen. Als je zelf geld stort hoeft dat niet, en zul je al snel je eerste StrategyPoint verdienen, waardoor je bronze wordt.

Dit neemt niet weg dat je account alsnog via de links hier op PokerStrategy.com aangemaakt moet zijn bij de desbetreffende pokerroom.

Daarnaast is het nog zo dat de punten altijd met wat vertraging worden verwerkt, omdat PokerStrategy eerste de informatie van de pokerrooms moet ontvangen. Dat kan er soms voor zorgen dat je 2 dagen moet wachten tot je StrategyPoints van 2 dagen ervoor verwerkt zijn. Mocht je helemaal niks binnenkrijgen, of komt er op die dagen in plaats van 'in behandeling' een 0 te staan, dan is er iets misgegaan met de koppeling van je account, of heb je deze niet op de juiste manier aangemaakt.
    • PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      Ik heb zelf geen geld gestort, ik heb het getransfered gekregen van een kennis die mij even €10 moest terugbetalen, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Uhm, dat ligt er aan. Het is lang geleden dat ik een account heb aangemaakt bij PokerStars, maar wanneer moet je daar precies je bonuscode enzo invullen? Is dat al bij het registreren, of bij een storting die je maakt? Als het bij het registreren al is, dan maakt het niet uit waar je geld vandaan gekomen is neem ik aan, zolang je maar met real money aan de real money tafels hebt gespeeld. Als je bij de storting de code moet invoeren, dan zul je dus wel zelf moeten storten om de koppeling aan PokerStrategy.com rond te krijgen.

Hier weet ik dus geen sluitend antwoord op. :facepalm:
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      't is net of die upload weer mod is, of is dit een open sollicitatie? :P
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Angstzweet
      't is net of die upload weer mod is, of is dit een open sollicitatie? :P
      Once a moderator, always a moderator. ;) Zoiets heb je in je, of je hebt het niet in je. Het is in elk geval niet de planning dat ik weer mod word hoor. ;) Ik help anderen gewoon graag.
    • PreBowser
      PreBowser
      Bronze
      Je moet de code onmiddelijk bij het registreren invullen, maar het is in orde. Ik heb deze nacht de SP points gekregen.

Deze mag dus verwijderd worden ^^
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Ik zie het! :) Gefeliciteerd met Bronze! :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
      Once a moderator, always a moderator. ;)
      :s_love:

Het is in elk geval niet de planning dat ik weer mod word hoor. ;)
      :s_cry:

@ PreBowser
      Ik had zojuist al gekeken en het ziet er naar uit dat nu alles goed is met je punten. Je hebt nu al voor 4 dagen je punten ontvangen

Met nog een paar actieve dagen ben je ook al direct silver :s_cool:
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
      Once a moderator, always a moderator. ;)
      :s_love:

Het is in elk geval niet de planning dat ik weer mod word hoor. ;)
      :s_cry:
      Hihi, I lolled :D :s_love:

Edit: overigens sluit ik het ook niet geheel uit, maar het kost best wel wat tijd. ;)