railing me

• ricos222
      ricos222
      Bronze
      Geachte heren en dames natuurlijk ook!

Ik ben hier al een tijdje lid(relatief kort in vergelijking met de meesten). Ik heb mij eens verdiept in de artikelen betreft sng. Op dit moment kan ik niet echt inschatten hoe goed of slecht ik hierin ben. Op dit moment (even as i write this) ben ik bezig met de 3$ stt sng's. nu weet ik dat ik ongeloofelijke leaks in mijn spel heb waarvan ik een deel weet maar lang niet alles. uiteraard zou ik graag een live private coaching krijgen omdat ik daar het meeste van zou leren. Helaas kan ik dit niet betalen als arme student zijnde :) . Ik heb zelf ook geen skype(is aan te maken natuurlijk). Ik weet niet hoe ik een sessie kan"filmen" maar dat zal ik uitzoeken. Ik zou willen vragen om een enigszins gevorderde sng speler die mijn spel wil railen of reviewen en die mij hierin zou willen helpen. Uiteraard snap ik dat het tijd en dus geld kost om dit te doen. Dus ik heb een voorstel! Degene die dit voor mij over heeft zal 25% van mijn winst in zowel februari als maart als onkostenvergoeding genieten en daarnaast nog 2 maanden 5 tot 10% van de winst(dus na maart) krijgen als bedankje. Die procenten na maart zal liggen aan de hoeveelheid van de winst. Dus in principe voor degene die mj wil helpen is de vergoeding evenredig aan de mate waarop je mij beter kan leren pokeren( in sng vorm). Ook ben ik van plan een aantal keer per week de mtt op te zoeken. IK weet dat ik dit kan omdat ik al meermaals in het geld ben beland met toernooien(Helaas nooit geshipped door pech maar wel een aantal final tables gehaald). helaas is mijn beste resultaat een ticket van 216$(Qualifier geshipped) voor een groot toernooi waar mijn beste hand dus KJs was(card dead). Persoonlijk denk ik dat mijn aanbod meer dan fair is. Zoniet dat wil ik graag bespreken wat het dan wel zou moeten kosten. Het doel is voor mij is dan ook dat ik als ik dat nodig zou hebben dan wel willen een challinge gebacked zou kunnen krijgen van 1000 games STT. Ik weet dat ik dat het nu ook vrij staat te vragen maar dat zou ik nooit doen zonder zeker te weten dat ik hierop winst zou maken en dus niet andermans geld zou weg donken. Daarnaast zou het voor mij ook hypocriet zijn om te doen omda tjullie mij nog niet zo goed kennen en ik zelf ook niet iemand back die ik nog nooit heb zien spelen. Een heel verhaal met als conclusie dat ik een coach zoek die als die bereid is mij te helpen, 4 maanden kan genieten van een vergoeding. Mocht ik nu binnen 4 maanden naar 5K gaan, wat erg moeilijk zal zijn, zal ik ook een kleine donatie van 500$ aan ps geven. Uiteraard zal ik wanneer iemand bereid is te helpen een blog starten voor hem en degene die het willen volgen met de voortgang.

Dat was het wel een beetje voor nu. Ik weet niet zeker of dit in de juiste topic staat maar anders wordt het wel verplaatst door de mods. Voor wellicht verdere benodigde info kan ik gecontacteerd worden voor mijn mail. Dat zal in principe op dit moment de enige communicatie bron zijn buiten ps maar als mijn aanbod word aangenomen zal ik een skype account aanmaken.
  • 9 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey ricos222,

Waarom volg je onze live coachings niet gewoon? Deze staan volledig gratis voor jou ter beschikking! :)

Ik heb het even voor jou nagekeken, en deze week staan er ondermeer volgende coachings op het programma voor SnG/MTT spelers:

Je kunt zelf het volledige overview altijd hier bekijken, en zelf filteren op wat je precies wil bekijken:
      http://nl.pokerstrategy.com/coaching/

Hoe hoger jouw status, hoe meer coachings je kunt volgen! :)

Overigens, omdat je nog niet eerder coachings hebt gevolgd, vind je hier een handig overzichtje van hoe je een coachingsessie kunt volgen.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Topic verplaatst naar het "vragen"-forum, dan is de kans groter dat andere leden - met dezelfde vraag - dit topic tegenkomen.

Zoals aangegeven, ricos, als je verder nog informatie wenst, aarzel zeker niet om er naar te vragen!
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      via camtasia kan je sessie openemen, is maandje gratis programma.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TimPS
      Hey ricos222,

Waarom volg je onze live coachings niet gewoon? Deze staan volledig gratis voor jou ter beschikking! :)

Ik heb het even voor jou nagekeken, en deze week staan er ondermeer volgende coachings op het programma voor SnG/MTT spelers:

Je kunt zelf het volledige overview altijd hier bekijken, en zelf filteren op wat je precies wil bekijken:
      http://nl.pokerstrategy.com/coaching/

Hoe hoger jouw status, hoe meer coachings je kunt volgen! :)

Overigens, omdat je nog niet eerder coachings hebt gevolgd, vind je hier een handig overzichtje van hoe je een coachingsessie kunt volgen.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust!
      Filter je mijn coaching er nu bewust uit boef?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Blijkbaar had Melvin je onder de filter 'special' ingeboekt, waardoor je niet in mijn SnG filter voorkwam. Probleem zou nu opgelost moeten zijn. Je moet begrijpen dat jouw coachings heel speciaal zijn voor ons, dus reken ik op jouw begrip voor dit kleine misverstand :f_love:
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Hahaha nice save
    • ricos222
      ricos222
      Bronze
      Dank jullie voor de info!!! De coaching van vanavond ben ik zeker bij.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadassBart
      Hahaha nice save
      Vind hem wat tegenvallen

Zeker omdat hij er meer dan een halve dag over na heeft kunnen denken.
    • ricos222
      ricos222
      Bronze
      Ik zal de die van jou ook bijwonen DonBartos:)