Pokerstars doet erg vreemd..

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hmm....de laatste tijd gaat het niet helemaal goed met Pokerstars zoals ook in het topic 'down?'.

Net had ik dit: In het eerste plaatje de situatie. Wij zijn beide al in, en de rechtsonder fold. Toch zien we zijn kaarten. Wilde een filmpje maken maar FRAPS pakt alleen full screen. Dus dan maar schreeshots...ik zie gewoon wat hij fold terwijl we nog in een hand zitten!

• 21 antwoorden
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      heeft hij niet gewoon de optie om te laten zien wat hij fold omdat hij last to act is?
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Kan je dan echt je hand laten zien terwijl wij nog de flop moeten krijgen?

Edit: Is dat nieuw dan? Mag hopen dat het dan alleen is als we al all in zijn. Ik ken show losing hand. Maar niet midden in een spel

resultaat
    • moeilijkkk
      moeilijkkk
      Bronze
      Volgens mij is dat een nieuwe optie ofzo, zag gister in een toernooi iemand die zijn hand liet zien die hij vervolgens foldde toen 3 man allin waren.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ok, dus niet alles wat nieuw is is beter. All in gaan is al een bingo maar als je weet welke kaarten uit het spel zijn verminderd alleen de spanning imo
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      trouwens, stewie als avatar : +1
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door cazzz
      heeft hij niet gewoon de optie om te laten zien wat hij fold omdat hij last to act is?
      Dit idd.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Sinds wanneer is die optie dan? Dit is de eerst keer dat ik het zie. Laatste keer op PS was 2 dagen terug ofzo.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hij is inderdaad last to act, dus waarschijnlijk heeft hij dan nu de mogelijkheid om zijn kaarten te laten zien nadat hij enige tijd getwijfeld heeft of hij na 2 all-ins nog moest callen. Hij wou gewoon laten zien waarmee hij twijfelde. :P

Dit kan natuurlijk alleen als het om een all-in situatie gaat, zonder dat er postflop nog gespeeld moet worden. ;)
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      :facepalm:
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Hier heeft hij vast wat aan!
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Ow...ik heb een nieuwe functie gemist die sinds gister ofzo aanwezig is :facepalm: shame shame shame

Goede bijdrage aan mijn vraag :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Ik begrijp inmiddels waarom mensen zo negatief op jou reageren :f_grin:

Niet iedereen zit 23 uur per dag achter zijn computer. Muts.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Ik facepalm u niet omdat je niet wist dat er een nieuwe feature was, maar omdat je het vreemd vind dat je iemand zen hand kan zien als je allemaal AI bent.

'Maar we moeten de flop nog krijgen???' :rolleyes:
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Ik speel er al jaren en heb nog nooit iemand gezien die zijn gefolde hand liet zien voor de all in situatie. Wist niet dat die optie er nu was.
    • samni
      samni
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mvd1978
      Ik speel er al jaren en heb nog nooit iemand gezien die zijn gefolde hand liet zien voor de all in situatie. Wist niet dat die optie er nu was.
      Is een paar maanden ofzo al. Wordt niet vaak gebruikt. Zou er zelf ook nooit gebruik van maken denk ik.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Live wordt het toch niet geapprecieerd als er een allin is tussen pakweg AA en KK en er zegt iemand ik heb reeds een K gefold? Laat staan als er 2 mensen hun mond opendoen.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Als mensen AI zijn? Waarom niet? Mag gwn hoor. Bij ons wordt er ook geen probleem van gemaakt. Natuurlijk wel als de hand nog bezig is. :P Vissen laten graag zien wat voor goed folds ze kunnen maken. Heb ik zelfs vaak in HU.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Live wordt het toch niet geapprecieerd als er een allin is tussen pakweg AA en KK en er zegt iemand ik heb reeds een K gefold? Laat staan als er 2 mensen hun mond opendoen.
      Zou niet uit mogen maken

En dan nog, in live poker ben je er niet om vrienden te maken.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Ik zie niet in waarom dit niet geapprecieerd zou worden, aangezien het gewoon totaal niets meer uitmaakt. Ik heb toch al vaak gezien dat iemand wél zegt dat de underdog nog minder outs heeft omdat hij kaart x of y had.
    • moeilijkkk
      moeilijkkk
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Ik zie niet in waarom dit niet geapprecieerd zou worden, aangezien het gewoon totaal niets meer uitmaakt. Ik heb toch al vaak gezien dat iemand wél zegt dat de underdog nog minder outs heeft omdat hij kaart x of y had.
      Iets zeggen en doen wat hoort zijn 2 verschillende dingen.. Ik vind het iig niet echt netjes, en volgens mij hoort het ook niet..
    • 1
    • 2