Nieuw op het Forum

• wybsie
      wybsie
      Bronze
      Goeiedag mede pokeraars!!

bij deze wou ik me even aankondigen op het forum.

Ik poker al een aantal jaren op pokerstars, met wat pauzes tussen door.
      tot nu toe speel ik break even. maar ben vastberaden om mijzelf nu volledig op poker te richten en om mijzelf zo snel en goed mogelijk te onwikkelen. voor poker moet je echt studeren. daarom wil ik mij er nu echt in verdiepen om zo mijn winsten te maximaliseren.

groetjes,
  • 4 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Welkom wybsie! :)

Heel verstandig om er eens echt werk van te maken. Zoals je zelf al aangeeft vergt dat gewoon veel studie. Gelukkig vind je hier op PokerStrategy.com alles wat je zoekt om een betere speler te worden. Zou toch wel eens leuk zijn om in plaats van een breakeven speler nu een winstgevende speler te worden. ;)

Wat heb je tot nu toe zo'n beetje gespeeld? Is er een bepaalde variant waar je je op wilt richten? Cashgames? SNG's? Toernooien?

Veel succes! :s_biggrin:
    • wybsie
      wybsie
      Bronze
      Yeah dank je,

heb wat sngs 10 tot 20 dollar en toernooitjes gespeeld. hier had ik over het algemeen wel winst. ook 0.25/0.50 nl cash game gespeeld. dit leverde in het algemeen ook nog wel geld op. alleen toen het wel aardig ging maakte ik paar keer beginners fouten en dacht dat ik al zo goed was om 0.50/1 cash te gaan spelen wat elke keer mijn bank roll koste. nu wou ik me er in verdiepen en kwam op deze site terecht. daar stonden mijn fouten gelijk al aangegeven haha. ik was gewoon een fish aan die tafel, terwijl ik dat aan die andere tafels niet was. nu had ik nog 25 Dollar over en ga nu bij het begin beginnen. 0.01/0.02 cash. tot ik 120 dollar heb. dan ga ik een limiet hoger en zo probeer ik het volgens ''het boekje'' te spelen. alleen gaat mij dit niet snel genoeg hehe!!aangezien ik hogere limieten gewend ben. ik ben nog niet helemaal bekend met deze site dus zal nog ff zoeken zijn.
      heb je alvast een paar tips??

groetjes.
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Volgens een goed bankroll management (BRM) spelen is uitermate belangrijk! Heel goed dus dat je nu begint bij de laagste stakes. Ga pas omhoog als je daar genoeg geld voor hebt, en zak ook op tijd weer terug als het even niet mee zit. Houd je dus aan dat bankroll management! :)

Uiteraard zal het vies tegenvallen om nu voor centen te spelen waar je eerst met dollars speelde, maar geloof me, het is beter zo. ;) Zodra je goed genoeg bent en je bankroll is flink gegroeid zul je vanzelf weer op die hogere stakes terecht komen. Alles op z'n tijd!

Ik kan je aanraden om het Stappenplan op deze pagina te volgen. Dit is een stappenplan voor de Big Stack Strategy, waar je met 100 Big Blinds aan tafel gaat zitten. Mocht je er voor kiezen om SSS of MSS te spelen, dan vind je de artikelen hier.

Mocht je ergens vragen over hebben, stel ze gerust!
    • wybsie
      wybsie
      Bronze
      Ah.. handige linkjes heb je mij gestuurd. ik ben nu bezig om er mee aan de slag te gaan. dank je wel hiervoor.

als ik vragen heb weet ik waar ik terecht kan:]