domicilie Belgie < wonen NL

• spoonz
      spoonz
      Totaal
      Hallo pokerstrategen,

Ik heb domicilie in Belgie en studeer in Nederland en wil graag beginnen te spelen op pokerstars, maar wel op de .com versie, mag/kan dat? Welk adres moet ik dan opgeven bij registratie, en als ik de software van pokerstrategy download wordt mijn account dan ook getracked?
  • 3 antwoorden
    • spoonz
      spoonz
      Totaal
      aja, en zal alleen maar spelen wanneer ik in Nederland ben.
    • spoonz
      spoonz
      Totaal
      naja zeg, probeer ik netjes een account te openen op het adres in NL, krijg ik de melding 'according to our records you allready have an account', maar dat is helemaal niet het geval. Ik speel pas een jaartje live poker en sinds kort online.

Wel spelen twee huisgenoten ook op pokerstars. Op verzoek heb ik support gemaild maar nog niets gehoord.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door spoonz
      naja zeg, probeer ik netjes een account te openen op het adres in NL, krijg ik de melding 'according to our records you allready have an account', maar dat is helemaal niet het geval. Ik speel pas een jaartje live poker en sinds kort online.

Wel spelen twee huisgenoten ook op pokerstars. Op verzoek heb ik support gemaild maar nog niets gehoord.
      Hey Spoonz,

Wanneer je in Nederland woont, zou je inderdaad gewoon op de .com variant moeten kunnen spelen.

Dat je account niet geaccepteerd wordt zal inderdaad wel komen omdat je huisgenoten ook bij Stars spelen. Wanneer je dit uitlegt en aangeeft in een studentenhuis te wonen zou dit normaal geen probleem moeten zijn. Zorg er wel voor dat je dan niet bij elkaar aan tafel gaat zitten etc, om de schijn van collusion te voorkomen.

Heb je de account wel via onze Marketingcode aangemaakt zodat je StrategyPoints kunt verzamelen? Zorg er dan wel voor dat je de naam van je account even invult in je profiel, anders kunnen we de punten niet toekennen aan je account.