resteal met 77

• euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      Wat vinden jullie hier van:
      BU was een 27/24 speler over 21 handen
      SB was een 43/5 speler over 21 handen

Poker Stars No-Limit Hold'em Tournament, 50/100 Blinds (8 handed) - Poker Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB (t1690)
      Hero (BB) (t2470)
      UTG (t885)
      UTG+1 (t3247)
      MP1 (t1225)
      MP2 (t2813)
      CO (t1245)
      Button (t1814)

Hero's M: 16.47

Preflop: Hero is BB with 7, 7
      5 folds, Button bets t220, SB calls t170, Hero raises t2370 (All-In), Button calls t1594 (All-In), 1 fold

Flop: (t3848) J, 6, A (2 players, 2 all-in)

Turn: (t3848) Q (2 players, 2 all-in)

River: (t3848) 5 (2 players, 2 all-in)

Total pot: t3848
  • 5 antwoorden
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Nice push hoor ;) zou hier zelfs 22 nog restealen want je hebt massa's fold equity en redelijk veel geld om op te pakken. En zelfs bij een call flip je nog vaak, dit alles weegt makkelijk op tegen die paar keren dat je dominated bent. De stats van beide villains maken de push zelfs nog beter aangezien die aangeven dat ze allebei een vrij wijde range hebben me veel handen erin die ze zullen folden.

NH
    • euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      ok ty, ik vraag me alleen af of dit ook de correcte play was geweest als de BU en SB solid spelers waren geweest.
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door euroshopper
      ok ty, ik vraag me alleen af of dit ook de correcte play was geweest als de BU en SB solid spelers waren geweest.
      Ik denk het wel, in ieder geval wel als alleen button een solid speler is, ik kan nu alleen niet direct bedenken waarmee een solid speler hier oop zou flatten, dus als SB een solid speler zou zijn zou het misschien een trap / slowplay kunnen zijn, maar denk dat ik t er alsnog in zou schuiven.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Je hebt hier vrijwel altijd genoeg FE en genoeg equity when called om te shippen, nice hand dus :)
    • Broodjechips
      Broodjechips
      Bronze
      Een button raise moet je nooit serieus nemen. Je moet het zien als dood geld in de pot klaar voor jou om op te rapen. Als de SB een goede hand had dan had hij waarschijnlijk de reraise gemaakt. Nu de SB de call maakt zit er alleen maar meer dood geld in de pot waardoor je hier met bijna elke hand de pot moet proberen op te pakken. Je hebt alleen niet genoeg punten om een normale reraise te doen dus een allin is hier alleen maar op zijn plaats. Wees blij dat je zoon mooie hand hebt!