Hollanders, wat bezielt je

• ssacr
      ssacr
      Bronze
      Ik had een andere thread geplaatst waarin ik zei dat het wel lijkt of Nederlanders elkaar het licht in de ogen niet gunnen en downcallen met van alles. Sowieso het spelen van die in van de hand en het callen van een raise is niet winstgevend op termijn. Ik houdt rekening met een flush, maar in het bezit van de nuts Aas call ik.

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $1.00+$0.10

Stacks:
      UTG dondynas (4,370)
      UTG+1 ElCabronAA (6,477)
      MP Sjappie (3,353)
      CO ssacre (1,350)
      BTN 77MRB (1,280)
      SB Perunom (1,305)
      BB Mnogogrannik (1,340)

Blinds: 25/50

Pre-Flop: (75, 7 players) ssacre is CO 6:club: 8:diamond:
      2 folds, Sjappie calls 50, ssacre folds, 2 folds, Mnogogrannik checks

Flop: 8:spade: 7:spade: 2:club: (125, 2 players)
      Mnogogrannik checks, Sjappie checks

Turn: 2:diamond: (125, 2 players)
      Mnogogrannik checks, Sjappie checks

River: 4:heart: (125, 2 players)
      Mnogogrannik checks, Sjappie bets 150, Mnogogrannik folds

Final Pot: 275

Sjappie wins 275 (net +75)

Mnogogrannik lost 50
  • 5 antwoorden
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Zie dat ik de verkeerde hand heb neergezet. Sjappie had 2 7 clubs,ik AA, waarvan A clubs. Allemaal cijfers, 2 clubs. Sjappie hit z'n Flush. Verlies met AA van 2 7 die een raise called.
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      oke als je nou de rest van de whine allemaal in dit topic plaatst, hoeven de mods straks ook niet druk in de weer om alles weer op te schonen.

Met 72; Azen verslaan is gewoon genieten.
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Als jij het raar vindt dat ik het feit dat iemand met 2 7 een raise called en met een straightdraw op de flop een malloot vindt en dat dit niet het juiste podium is om dit te melden, graag een deel van je wijsheid wat mij verteld waar ik dit wel kan melden. Als jij dat kicken vindt dan klaag je zeker ook niet als je op de lange termijn verliest.

Ik had in een andere thread gezegd dat Nederlanders elkaar altijd lijken te callen of te raisen. Deze speler bloed tot 2 keer toe dood of called en fold. Vind het raar om een raise te callen. Jij misschien niet. Dit is volgens mij het forum om dit soort handen te plaatsen.

Als dat niet het geval is, dan blijft over de manier waarop jij dit zegt. De meesten hier hebben een fatsoenlijkere manier om je te wijzen op feiten.Jouw opstelling maakt dat mensen liever geen dingen posten. Feitelijk zou jij door een moderator aangesproken moeten worden op je houding, die is vijandig en nodigt niet uit tot het deelnemen aan dit forum.

Waarschijnlijk snap je dit ook niet helemaal. Fatsoen heb je en is moeilijk te leren. Niet iedereen heeft zo'n professionele houding t.o.v. verlies als jij waarschijnlijk hebt en gebruikt dit forum als een uitlaatklep.

Zal mijn best doen om mezelf aan te passen.
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      een 2 7 van dezelfde suit is niet hetzelfde als een 2 7o ... het blijft lullig om azen te verliezen van zulke gasten maar het gebeurt nou eenmaal.

Zou de hand wel willen zien in zijn geheel eigenlijk
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Sjappie called UTG met 2 7, ik ben UTG2 en 4 bet. Iedereen foldt, Sjappie called.Raise (mogelijk te weinig) 70% op de flop, die 2 keer klaveren heeft. Op Turn ook klaveren gaat Sjappie all in. Weet dat ie een flush kan hebben, maar ik heb klaver Aas en top pair.

Vond het vreemd om te zien dat ie later doodbloed of called en foldt. Heb op 1 of andere manier vaak het gevoel dat Nederlanders elkaar afcallen omdat het een andere Nederlander is. Zal wel ff de frustratie zijn over het verloop. Snap alleen niet dat iemand 2 7 speelt en pre-flop een raise called. Gaat met een lage flusdraw door met een all in. Verbazingwekkend als ie daarna amper meer een hand speelt.