nieuw lid naam

• tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      hallo

ik heb een nieuw lid aangebracht via mijn taf site

nu is die kerel zijn nickname gevuld met ***** door PS,enkel eerste en laatste letter zijn zichtbaar.... al mijn referals trouwens...

PS doet zich hierbij toch zelf de das om?

ik wil deze persoon begeleiden in de quiz etc en door de basiszaken heen helpen en ik kan hem niet eens bereiken!

:facepalm:
  • 5 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tzawelaja

ik wil deze persoon begeleiden in de quiz
      het is de bedoeling dat deze persoon zelf de quiz doet hoor
      :facepalm:
    • tzawelaja
      tzawelaja
      Bronze
      hulp kan geen kwaad :facepalm:

wie weet vind hij het knopje niet eens
    • rrrood
      rrrood
      Bronze
      Topic title does not deliver :f_frown:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Dit is om privacy-redenen zodat mensen die veel TAFfen via bijvoorbeeld sites recruteren geen druk kunnen zetten op spelers of iets dergelijks.

Als je mensen die je kent aanmeldt, dan zou je toch gewoon hun nickname kunnen vragen, dan is dit probleem toch opgelost? ^^
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey tzawelaja,

de nickname is inderdaad niet meer volledig zichtbaar door de reden die copymeistrr aangeeft.

Van mensen die je kent, kun je de nickname wel herkennen aan de eerste en laatste letter + datum van aanmelding.

Voor mensen die je niet kent en bijvoorbeeld via je website geworven hebt weet je inderdaad niet wie het is. Dit om te voorkomen dat leden ongevraagd gevolgd of gespamd worden door hun "taffer" die ze helemaal niet kennen en waarvan ze ook niet weten dat hij hen doorverwezen heeft.

Zo kan het nieuwe lid anderzijds ook jouw naam niet zien, wat voor jouw privacy ook weer goed is, zeker wanneer je via een website werft en dus meerdere onbekende mensen binnenhaalt (waarvan hopelijk ook een aantal grote kandidaten die je $500 opleveren :s_cool: )