mmared is... heb ook vragen

• mmared
      mmared
      Bronze
      Hai ben mmared uit heerhugowaard, gereferred naar deze site door hakan72 (thanks bro!)
      poker al een tijdje (online sinds '06/'07), maar weinig succesvol. vnl door blowups in latere fases in mtt's, tilting (nu minder) en te lang zitten (van 12:00-07:00).
      heb verder geen poker-hulp-software. eigenlijk ook geen zin in, maar wellicht later. wil nu met die 50 van de quiz en de strategie-artikelen van deze site, een serieuze poging wagen op everest.

ik wil graag nog wat dingen weten:

kan ik gewoon al storten voordat ik de 50 heb gehad, zonder dat dit conflicteert?
      waar kan ik mijn id-kopie naartoe mailen? wil sowieso verified zijn hier. dit ivm eventuele backingen/% in-verkoop; hetgeen me naar mijn volgende vraag leidt.
      is er een backing/%forum hier?

thanks en succes

groeten michiel
  • 11 antwoorden
    • mmared
      mmared
      Bronze
      is er ook een hyper turbo en een 3xturbo (rebuy) strategie op de site te vinden?
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey mmared, welkom bij PokerStrategy! :)

Leuk dat je je even voorstelt. Persoonlijk ben ik wel voorstander van spelen met poker-hulp-software zoals PokerTracker of HoldemManager, omdat dit toch wel belangrijke informatie geeft over je tegenstanders, waar jij je spel optimaal op kunt aanpassen. Dit zou (mits goed geïnterpreteerd) toch voor meer winst moeten zorgen. Je kunt altijd een trial proberen, of je kunt de gratis PokerStrategy.com Elephant gebruiken.

Ik zie een heleboel vraagjes in je post, dus ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

Kan ik gewoon al storten voordat ik de $50 heb gehad, zonder dat dit conflicten geeft?
      Ik weet niet hoe het precies bij Everest zit, maar ik weet dat er pokerrooms zijn waarbij dit er voor zorgt dat je je startkapitaal niet meer kunt krijgen. Ik zou dus gewoon voor de zekerheid even wachten, zolang duurt het allemaal niet. :)

Waar kan ik mijn id-kopie naartoe mailen?
      Dit weet ik niet precies. Het is goed dat je het allemaal meteen wilt regelen. Je kunt altijd even een berichte sturen naar Support, en daar verder vragen. Of misschien dat een van de moderators/CM's hier nog wel op kan reageren.

Is er een backing/%forum hier?
      Jazeker, deze vind je hier. Ook vind je daar de regels e.d. met betrekking tot backdeals.

Is er ook een hyper turbo en een 3x turbo (rebuy) strategie op de site te vinden?
      Er zijn voor zover ik weet geen specifieke artikelen hierover. Wel zijn er enkele video's over dit soort onderwerpen. Je zou hier eens tussen kunnen zoeken.
      Ik zie bijvoorbeeld deze video, die mij erg nuttig lijkt, maar hier moet je wel de Silver status voor hebben. Zodra je je $50 startkapitaal hebt is het een vrij kleine moeite om Silver te worden, want al bij 100 StrategyPoints in een maand ben je Silver. ;) Elke dag dat je minimaal 1 StrategyPoints verdient krijg je er 10 als bonus, dus na 10 dagen heel eventjes spelen kun je al Silver worden. ;)

Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Veel succes! :)
    • mmared
      mmared
      Bronze
      hartelijk bedankt voor je uitgebreide reactie. ik ga de even rustig bekijken

(support heeft al een 'ticket' binnen)

en wat de punten betreft, bij stars 50/100 vpp's op een actieve dag (weekend) dus dan moet dat wel lukken. ga het op everest proberen.
    • mmared
      mmared
      Bronze
      nou, ik zie dat ik zilver ben, helaas niet +ev
    • hakan72
      hakan72
      Bronze
      Succes nog gab, hoop dat je een lekkere dikke bankrol maakt :pokerface: .
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door mmared
      nou, ik zie dat ik zilver ben, helaas niet +ev
      Silver status is ALTIJD +EV ten opzichte van Bronze he ;) Haha. Je hebt toegang tot meer artikelen, video's, coachings, etc. Dat is van ONGEKENDE waarde, dus altijd +EV. ;)

(EV = Expected Value, dus als je bedoelt te zeggen dat je wel verlies hebt gemaakt is dat wat anders :coolface:)
    • mmared
      mmared
      Bronze
      voor mij is +/- ev meer iets als 'strafcorner' vroegah...

ik expect verder niks. hoop uiteraard wel ooit es 29% naar de BD te moeten shippen

@Hakan thnx m8 was jij woensdag nog live? ik moest om half 6 te werk (wekker op 03:00 gezet en gelukkig laatste 3 partijen mee kunnen pakken hehehe addicted
    • mmared
      mmared
      Bronze
      nice (door deal wel 100 meer dan nr 1)

PokerStars Tournament #515405356, Pot Limit Hold'em
      Buy-In: $1.00/$0.10 USD
      837 players
      Total Prize Pool: $2137.00 USD
      Tournament started 2012/02/19 12:45:00 CET [2012/02/19 6:45:00 ET]

Dear MMAred,

You finished the tournament in 2nd place. A USD 346.26 award has been credited to your Real Money account.

You earned 224.40 tournament leader points in this tournament. For information about our tournament leader board, see our web site at http://www.pokerstars.com/poker/tournaments/leader-board/

Congratulations!

Thank you for participating.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Lekker resultaatje!
    • mmared
      mmared
      Bronze
      Ik lijk wel iets verstandiger te spelen na een hele hoop artikelen en videootjes van deze site, te hebben doorgenomen.
      Knowing when you're beat en wat beperkter handselectie icm positie, zijn hiaten
      in mijn spel.
    • mmared
      mmared
      Bronze
      PokerStars Tournament #518868845, Pot Limit Hold'em
      Buy-In: $1.00/$0.10 USD
      638 players
      Total Prize Pool: $1801.00 USD
      Tournament started 2012/02/21 12:45:00 CET [2012/02/21 6:45:00 ET]

Dear MMAred,

Tournament #518868845 has been cancelled due to technical reasons.

When a tournament is cancelled, and players have already reached the money, we refund each player their tournament fee, and then divide up the prize pool based on the following formula:

- each player receives the minimum prize not yet awarded at the time of cancellation
      - the remainder of the award pool distributed proportionally according to the chip count

At the time of cancellation there were 40 players remaining, and your chip count was 244,814.00. Total chips in play were 2,840,500.00. The remaning prize pool was USD 1,597.60 and the minimum prize was USD 9.90.

Prize pool to be divided equally: USD 9.90 * 40 = USD 396.00
      Prize pool to be divided based on chip count: USD 1,597.60 - USD 396.00 = USD 1,201.60

Your share in money equally divided: USD 9.90
      Your share based on your chip count: USD 1,201.60 * (244,814.00 / 2,840,500.00) = USD 103.56
      Your entry fee refunded: USD 0.10

Total money refunded to your account: USD 113.57

We apologize for the inconvenience.

The PokerStars Team