[AFGEROND] staking 7$ 45mans

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik zal eerst eerlijk zijn. Ik ben in principe niet voor stakings. Echter kan het in deze situatie +EV zijn voor beide partijën wat het in mijn ogen zelden is.

Ik heb sinds mei vorig jaar 1constante in mijn spel

Periodes waar ik mttsng crush en periodes waar ik experimenteer in andere games(meestal tijdens examens). Die andere games speel ik zeker winstgevend, maar in deze games ben ik tiltgevoeliger. Dan ga ik nog wel winstgevend spelen, op hogere games, maar buiten BRM en broke is dan vaak het gevolg. Ik heb wel spijt van deze tiltmomenten maar voor het zelfde geval had ik nu BR van 5cijfers of misschien zelfs meer. Mijn examens zitten er weer op en had terug de motivatie om te beginnen met de 45mans. Echter ben ik nu dus terug quasi broke(heb beetje verspreid nog wat funds). Ik ben met niets begonnen, dus een ramp is het niet. Maar in tegenstellingen tot mijn vorige keren broke, is de zin om helemaal van vooraf aan te beginnen wel minder.

Ik kan wel 0.5dollar 45mans beginnen, echter als ik op de 7.5dollars zou spelen, zou ik bij 50/50deal al 7.5keer hogere roi moeten hebben op de 0.5dollars om het niet winstgevend te hebben. Ook kan ik wel garanderen dat ik dit beat, dus ik het ook mensen die mij staken zeker winstgevend.

Dat is het zowat qua inleiding.

Wie ben je?
      Ik ben Tom. Ik ben nu iets meer als jaartje lid pokerstrategy, denk ik, sinds vorig jaar mei, serieus bezig met poker(wel paar maandjes pauze genomen)

Waarom wil je een staking?
      Zie inleiding.

Wat ga je spelen?
      7dollar 45mans turbo's

Wat zijn de totale kosten?
      Het is mijn bedoeling om hier 1000games van te spelen. Natuurlijk hoeft hier niet dan niet br van 7000bijneengebracht. Bankroll van 700, lijkt mij zeker wel voldoende en hoeft misschien zelfs minder te zijn.

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?
      Ik wil serieus gaan grinden. 20+games per uur moet zeker doenbaar zijn. Al zal ik wel lichtjes moeten opbouwen. Van de zomer speelde ik op hoogtepunt 30+tafels. Ik zou dus 50uur moeten spelen. Ik weet niet hoeveel ik ga spelen maar zou op 2weekjes al kunnen, maar verwacht zeker binnen de maand.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (denk daarbij aan de winstverdeling)
      Uitbetaling zal op einde staking gebeuren en volgens een 50/50 winstverdeling. Dit lijkt mij eerlijke verhouding die voor beide partijën bij deze sample winstgevend is

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken op PokerStars zodra de volledige actie verkocht is. Moneybookers kan ook, maar dan gaan de kosten wel naar jouw.

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):
      tommeketoch op zowel stars als pokerstars
      Resultaten heb ik geen idee hoe ik kan opzoeken, omdat ik niet echt alles in mijn HEM heb zitten.

Ik weet wel dat ik

0.25/0.5/1.5/7 dollars allemaal crushte maar geen sample had(kon upmoven voor ik sample had)
      15dollars ben ik down maar heb ik misschien 30in totaal gespeeld.
      op 1dollar rods ben ik ongeveer 1k up(ik heb nog steeds heimwee).

Verder kunnen er wel aantal mensen bevestigen dat ik de 45mans wel doorheb. Mijn true roi, uitspraken over doen, is natuurlijk moeilijk. Ik ging er vanuit dat dit 20procent is, maar is misschien toch wel aan de hoge kant, maar 10procent+moet toch zeker te doen zijn.

Overzicht stand van zaken:

Ah ja om nog af te sluiten. Ik zou graag gewoon willen dat mensen staken voor bepaald aantal BI. Dit is dan bedrag wat al gestaked wordt. Dit, omdat het niet vaststaand bedrag is, waar staking mee gaat gebeuren. Dit kan met 70 bi's zijn, maar ook met 150. Bij het eerste neem je met je pakweg 5Bi's een groter deel van het risico, maar ook groter deel van winst natuurlijk.

Stel ik kom in sick downswing terrecht en dit geld is op voor einde staking. Zal er met alle stakers overlegd worden hoe we verder gaan. Of we dan gewoon stopzetten, of alle stakers bepaald extra bedrag bijstorten.

Ik zou graag zo snel mogelijk beginnen. Dit omdat ik nu met vakantie zit, om dit pracitsch te regelen. Zou ik graag willen dat iedereen ook bepaald aantal bi's willen zeggen dat er minimum in staking zit voor ik begin. Zodra ik voldoende bi heb waar ik kan mee beginnen, start ik up. Omdat het natuurlijk niet eerlijk is, dat latere inkomers, ook voor de eerdere 45mans meedelen(zowel winst als verlies), heb ik daar ook oplossing. Ik zal hier altijd updaten vanaf wanneer spelers bijstappen in de backing dit per 24uur zodat het op sharkscope goed kan gechecked worden en zelfs ook goed bijhouden in excel hoeveel ik dagelijks speel en hoeveel winst.

Dus een voorbeeldje
      Ik stake voor 10bi's en je mag beginnen spelen met 80bi.

Stel die 80bi is dan vol met allemaal spelers die minimum lager dan 80bi is, maar er is ook speler die pas begint bij 100bi en 10bi heeft. Zal ik beginnen en zal deze speler nog niet meedelen in 45mans die ik dan speel, tot er meer bijgebacked wordt of zelf verlaging.
  • 18 antwoorden
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Heb je toch iets van grafieken of stats? Ondanks dat het geen samples zijn, is daar toch een hoop uit af te leiden.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Misschien iemand die mij kan scoopen, want heb nieuwe laptop en niet alle HEM files overgezet
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      $7 45mans: tommeketoch 212 $1 $6 16% $234
      $x 45 mans: tommeketoch 938 $0 $2 21% $270
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Dus zoals ik zei no sample, solid roi :P
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      2.205 $1 $5 19% $1.295

Dit zijn je overall sng stats.
      Met wat haalde je de rest van je profit?
    • liessens
      liessens
      Bronze
      hu hyper sng? I reallu don't know eigenlijk. Ofwel moet mijn mtt cash daar in geslopen zijn. Of is dit met full tilt erbij? Want daar heb ik rods.

Ik snap dit eigenlijk echt niet, hoe ik zoveel up kan zijn buiten 45man sng :tongue:

Dan moet ik echt weel weg hebben gespazzd ben mtt/cash.

Want ik stond op bepaald moment ook nog eens 700dollar up bij mtt, als je daar nog eens die sng profit bij uptelt. Moet ik andere games bijna 2k hebben weggespazzd :rage:
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Is enkel je SNG results van stars hoor volgens sharkscope.
      Geen mtts, geen cash, geen fulltilt. :tongue:
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Waren iig STT's maar weet niet of 't 6-max, Hu's oid waren.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      ja ok dan ben ik met hu sng iets van 800 up ofzo?
    • WorkHardPlayHarder
      WorkHardPlayHarder
      Totaal
      doe even friend request accepten en dan kan ik je me skype geven
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Heb je toegevoegd. Je mag ook altijd mij gewoon op skype toevoegen(tommeketoch). Als je zelf niet zo graag je skype op pokerstrategy zet.
    • solartje
      solartje
      Bronze
      wil het hier toch even officieel typen, om problemen te voorkomen.

Deal zou dus zijn.

solartje : staked 250$
      mark : staked 250$
      verdeling : 50/50 (denk dat je ze crushed, dus kan wel leven met 50/50 staking)

Geeft een goei 150BI, je speelt hiermee de 3$/45 man.
      :diamond: max tafels tegelijk = 12. dit kan verhoogd worden gaandeweg als beiden ermee akkoord gaan.
      :diamond: Gezien je geen eigen roll hebt, geen sidegames, mtt etc.
      :diamond: update van je results hier om de 100 games.
      :diamond: 1000 games x 3$/45.
      :diamond: vanaf de BR 800$ hit (300$ profit), kan je de 7/45's erbij mixen met max 50% 7/45's.
      :diamond: Na de 1000 games, worden de profit / losses uitbetaald of kan eventueel besproken worden om voort te grinden.

lijkt me fair voorstel. Misschien kan Mark hier ook posten of hij akkoord is met men voorstel

ik zal de 250$ deze avond op je stars acc overmaken. kan je even je acc posten en hier posten als je het geld ontvangen hebt?
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ehm grootste deel seems fair en ben ik mee akkoord.

Echter aantal tafels. Lijkt mij max misschien niet slecht, maar vind 12in feite echt wel weinig. Houd hierbij rekening dat ik sowieso stacked moet spelen. Aangezien mijn scherm niet groot genoeg is. Ik ben echter wel accoord dat direct beginnen 30tablen niet ideaal is. Dus limiet op 20 lijkt mij voor eerste fase goed idee.

Ik heb overigens nog een eigen rol van 4dollar :D

Maar sidegams was sowieso de bedoeling om tijdelijk af te zweren, of ik nu voor mijzelf zou grinden of staked
    • Leondoro
      Leondoro
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door solartje
      wil het hier toch even officieel typen, om problemen te voorkomen.

Deal zou dus zijn.

solartje : staked 250$
      mark : staked 250$
      verdeling : 50/50 (denk dat je ze crushed, dus kan wel leven met 50/50 staking)

Geeft een goei 150BI, je speelt hiermee de 3$/45 man.
      :diamond: max tafels tegelijk = 12. dit kan verhoogd worden gaandeweg als beiden ermee akkoord gaan.
      :diamond: Gezien je geen eigen roll hebt, geen sidegames, mtt etc.
      :diamond: update van je results hier om de 100 games.
      :diamond: 1000 games x 3$/45.
      :diamond: vanaf de BR 800$ hit (300$ profit), kan je de 7/45's erbij mixen met max 50% 7/45's.
      :diamond: Na de 1000 games, worden de profit / losses uitbetaald of kan eventueel besproken worden om voort te grinden.

lijkt me fair voorstel. Misschien kan Mark hier ook posten of hij akkoord is met men voorstel

ik zal de 250$ deze avond op je stars acc overmaken. kan je even je acc posten en hier posten als je het geld ontvangen hebt?
      Hej Solar, ben het met bovenstaande punten eens.
      Qua aantal tafels mag hij wat mij betreft ook meer gaan spelen.

Ik dacht zelf aan het volgende:

Eerste +- 50 games 12 tafels tegelijk.
      Daarna like 200 games 20 tafels max tegelijk.

Daarna evalueren en als zn game gewoon solid blijft etc mag hij wat mij betreft zoveel tafels spelen waar hij zich comfortabel bij voelt.

Ben vanavond ook wel op Skype dan kunnen we mss nog een en ander overleggen.

Grtz Mark
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Updates in een blog? :s_cool:
    • liessens
      liessens
      Bronze
      ja hier

staking 3-7$ 45mans

start is vliegend gegaan :D
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Bam! Dan gaat deze alvast ff naar afgerond en volgen we je daar op voet :s_cool:
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Het is afgerond. Betalingen zijn nog wel niet rond door limiet stars, maar dat komt in verloop van week wel in orde