ultieme poker stoel

• 8 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hmm, lijkt me wel relaxt eigenlijk. ;) Ik heb het geld er niet voor over, en het is wellicht een beetje overdreven, maar toch... Als je het kunt missen... :P
    • Infie
      Infie
      Totaal
      Lol zeker overdreven. Zou dat no way willen om poker te spelen, een film of game vooruit, maar poker zeker niet.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      Wow ik moet zeggen dat ik het serieus een optie vind om dit ding te kopen.

Overdreven of een must have voor de fulltime pro?
      Pas hier toch maar voor op.
      Imo is het toch veel geld om te sturen naar een site die nog maar een jaar bestaat.
      Heb even een WHOIS gedaan en blijkt dat ze pas in juni 2011 gestart zijn en dat ze maar betaald hebben voor die site naam tot juni 2012.
      Een serieus bedrijf zou hier imo wel een langere termijn huren.
      Maybe ben ik te "scam" voorzichtig maar heb het niet zo voor onbetrouwbare sites.
      Hoe mooi ze ook gemaakt zijn :P

On topic: I like the chair tho :D :D
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      scam imo.

Snap niet dat je er 1.3k eur voor wil betalen terwijl je echt een dikke setup voor minder dan 1k zou moeten kunnen fixen.

Tevens kost een beetje goede leren chair veel meer dan 1.3k en dan heb je nog geen poker gadgets.
      Scam dus
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      wow helemaal niet aan gedacht dat dit scam zou kunnen zijn. Zou dit overigens wel goed uitzoeken voor ik de stoel echt zou kopen. Vind het idee wel heel vet dus voor de inspiratie is het al chill.

Ik bedoel kan ook hier een dikke stoel kopen en mijn monitor op een zwenk arm met wieltjes zetten ipv op een losse steun in de armleuning. Vind een buro met een buro stoel weer zo standaard.
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Is hier anders ook heel relaxed.
      Gewoon in mijn home-cinema (met relax-zetels) mijn netbook aansluiten op de HDMI-ingang van mijn TV, en dan een XBox controller in de netbook inpluggen en grinden maar :coolface: .
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Heel vet zo'n setup.
      Ik ga binnenkort alleen wonen en denk er ook aan zoiets zelf te realiseren.
      Bij mij zal het wel eerder wat improvisatie zijn. Eerder gewoon een goede relaxchair kopen, mijn tv komt sowieso aan een zwenkarm aan de muur, en ff kijken of ik iets kan fixen zodat ik mijn laptop voor me kan brengen en naast me kan schuiven op ene handig tafelblad oid.
    • killer007brian
      killer007brian
      Basic
      Ik was gister al bezig met een reply in dit topic. Ja ik kom uit Almere, en ja mijn stroom was ook uitgevallen. :rage:

Mijn antwoord past goed in jouw dilemma. Ik vind het overdreven.

Het enige wat je nodig hebt voor een sessie poker zijn de drie J's:

Conform
      Bediening
      Monitor

Een beeldscherm op je schoot lijkt mij echt helemaal niks.

Ik woon nog bij mijn ouders en heb het te doen met een kleine kamer van circa 4.5 bij 2. Wat mijn kamer erg goed zal staan is je opa's oude stoel waar niemand anders op mag zitten. Dan heb ik het over zo'n stoel waar je heel lekker in kan zakken en uren zitten.( let wel: armleuning moet vlak zijn) Dat in combinatie met een nieuwe 27'' apple mac