NL10 / 3 K on the BB

• Jonkie76
      Jonkie76
      Bronze
      1 gozer halverweg de tafel called, ik check op de BB
      Hoe speel je hier de flop, turn en river ?
      Ik weet dat mijn riverspel iig suckte..ik heb nu het gevoel dat ik ALL In had moeten gaan op de TURN..

$0.05/$0.1 No Limit Holdem
      FullTiltPoker
      8 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG+1 PolkaPaul ($9.60)
      MP1 FoKKswoods ($8.20)
      MP2 Ljubbo ($10.00)
      MP3 Bohog1 ($9.35)
      CO Varadero99 ($11.20)
      BTN MrSnow33 ($6.20)
      BB Hero ($2.00)

Pre-flop: ($0.10, 8 players) Hero is BB 3:spade: K:diamond:
      3 folds, Bohog1 calls $0.10, 1 fold, 1 fold, Hero checks

Flop: 5:spade: 5:diamond: K:club: ($0.20, 3 players)
      Hero checks, Bohog1 checks

Turn: 5:heart: ($0.20, 3 players)
      Hero bets $0.20, Bohog1 calls $0.20

River: 2:diamond: ($0.60, 3 players)
      Hero bets $0.50, Bohog1 raises to $1, Hero raises to $1.50, Bohog1 raises to $2, Hero calls $0.20
  • 8 antwoorden
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Nee hoor, zo slecht speel je hem echt niet ;)

Op de river bet je ongeveer de pot wat goed is en na zijn minraise mag je pushen.
    • Jonkie76
      Jonkie76
      Bronze
      Wat als ik je nu zeg dat mijn tegenstander A 5 in de handen had ?
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Dan zeg ik je dat hij de hand marginaal slecht heeft gespeeld en dat dit eerder uitzondering is dan regel. Met een Full House kan je hier gewoon broke gaan.
    • Jonkie76
      Jonkie76
      Bronze
      Gelukkig, had gistermiddag echt het gevoel dat ik alles fout deed... had m'n totale winst van 3 avonden ervoor weer bijna verloren..
      Dit geeft me weer goede moed, om te zien dat bepaalde handen gewoon pech is.
    • Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Op de turn heb je zeker niet slecht gespeeld. De enige hand die je zou kunnen verslaan is KK en die kans is zowat onbestaande gezien zijn check pre-flop. Op de river moet je dus proberen om zoveel mogelijk value uit hem te krijgen. All-in gaan zal hem waarschijnlijk wegjagen. Een kleinere bet op de river is dus goed gespeeld imo.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Ik vind hem ook erg goed gespeeld.
      De flop mag je niet betten aangezien je Top Pair maar een slechte kicker hebt. De turn hit je full-house en maak je een potsized bet, prima.

Op de river is je bet van $0.50 ook prima, na zijn raise moet je eigenlijk meteen pushen, maar je bent in ieder geval all-in met je fullhouse.

Het resultaat van de hand is natuurlijk erg vervelend, maar ik had de hand hier zeker niet anders gespeeld!
      Het enige wat je misschien wel had kunnen doen, is de river minraise van hem te callen. Want ik weet niet precies met wat voor hand hij hier minraist. Maar dit is een beetje vreemd en ik had hem ook gewoon zo gespeeld!!

Het is hier ook handig om een note te maken van het spel van Villain. Iets in de richting als "checkt trips flop, callt quads turn en minraist nuts river IP (In Position)". Dan kan je een eventuele volgende keer geld besparen!
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DeKuip
      Ik vind hem ook erg goed gespeeld.
      De flop mag je niet betten aangezien je Top Pair maar een slechte kicker hebt. De turn hit je full-house en maak je een potsized bet, prima.

Op de river is je bet van $0.50 ook prima, na zijn raise moet je eigenlijk meteen pushen, maar je bent in ieder geval all-in met je fullhouse.

Het resultaat van de hand is natuurlijk erg vervelend, maar ik had de hand hier zeker niet anders gespeeld!
      Het enige wat je misschien wel had kunnen doen, is de river minraise van hem te callen. Want ik weet niet precies met wat voor hand hij hier minraist. Maar dit is een beetje vreemd en ik had hem ook gewoon zo gespeeld!!

Het is hier ook handig om een note te maken van het spel van Villain. Iets in de richting als "checkt trips flop, callt quads turn en minraist nuts river IP (In Position)". Dan kan je een eventuele volgende keer geld besparen!
      mee eens.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Je had idd kunnen pushen op zijn reraise op de river. Een FH kan je hier niet meer wegleggen. Dat villain een 5 had is jammer, maar hij had het net zo goed met een laag PP kunnen doen.