NL 2 all in met QQ yes/no?

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      BU:
      $3.71
      SB:
      $5.65
      BB:
      $0.97
      UTG1:
      $3.84
      UTG2:
      $0.62
      MP1:
      $1.10
      MP2 (Hero):
      $1.88
      MP3:
      $1.13
      CO:
      $2.80

Preflop: Hero is MP2 with Q, Q.
      2 folds, MP1 calls $0.02, Hero raises to $0.08, MP3 raises to $0.24, CO folds, BU calls $0.24, 3 folds, Hero raises to $0.54, MP3 raises to $1.13, BU folds, Hero calls $0.59.

Flop: ($2.55) 3, 4, 8 (2 players)

Turn: ($2.55) 5 (2 players)

River: ($2.55) 4 (2 players)

Final Pot: $2.55.

MP3 shows AA

Na een raise van mij een 3-bet geplaatst en iemand anders called deze. Wat moet ik juist doen in deze situatie? Extra info: mp3 is redelijk solide speler, hij had normale stats.

Achteraf bekeken zou ik moeten gefold hebben na de 3-bet en een andere caller is wel duidelijk dat mijn hand beat is.

Als ik me goed herinner uit een of ander artikel is QQ niet profitabel om preflop all in te gaan (bij fullring), klopt dit?
  • 1 antwoord
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Mp3 is een redelijk solide speler...en toch zit hij maar met iets meer dan een halve stack aan tafel...die twee gaan niet supergoed samen hoor (kan natuurlijk, maar gebeurt niet vaak).

Preflop raise ik sowieso al naar 10c omdat er al een limper is.
      Ik vind je reraise wel kunnen (hangt af van de BU ook natuurlijk), maar je maakt het veel te klein. Ik zou Mp3 dan gelijk all-in zetten.

Wat betreft het artikel...dat hangt af van de situatie waarin je zit:
      - je positie
      - je image
      - je tegenstander
      -...

Standaard gezien moet je niet zomaar broke gaan met QQ, maar er zijn genoeg situaties waarin dit prima kan.