Is het de duvel die ermee speelt ?

• AceKing223
      AceKing223
      Bronze
      Vorig jaar had ik, de reden kan ik me niet meer precies herinneren, recht op deelname aan de 25,000 freeroll op Fulltilt. Ik zat in die periode in zo'n fijne 'upswing' en verheugde me erop gratis een toernooi met een flinke prijzenpot te mogen spelen.

Op zekere dag logde ik, zoals eigenlijk iedere dag, in om nog 's een aantal lekkere adrenaline-boostende rush-toernooitjes te spelen. Ik kreeg een melding als 'This site is under maintenance, we're sorry for the inconvenience'.

Ik ff googelen, zou er misschien iets bijzonders aan de hand zijn ? Het eerste wat ik zag toen het resultaat van mijn ingetoetste trefwoorden tevoorschijn kwam, was een afbeelding van een grafsteen met het opschrift 'R.I.P Fulltiltpoker'. De rest van het verhaal is bekend.

Een paar maanden later kwam ik in aanmerking voor het spelen van, naar ik me meen te herinneren, een 10.000 freeroll op PartyPoker. Op de zondag, die ik speciaal voor dit evenement had vrijgehouden, logde ik in en moest tot mijn verontwaardiging constateren dat de freeroll verplaatst was, je raad het al, naar een dag die ik niet voor poker kon reserveren.

1 januari 2012. Ik log in op PartyPoker. Ik stort 50 euro en voer de bonuscode in die mij recht geeft op verdubbeling van mijn stortingsbedrag en een deelname aan de 50,000 freeroll op 5 februari.
      Ik schrijf me eind januari in voor dit toernooi en houd deze zondag vrij in mijn agenda, om goed geconcentreerd te kunnen spelen, en me nergens druk over te hoeven maken.

De nacht van 4 op 5 februari. Ik zit in 3 toernooitjes op Partypoker en het gaat hardstikke lekker. Ik krijg goede kaarten, de flopjes vallen goed, en in 1 van de drie toernooien maak ik klap na klap en sta al gauw een flink end bovengemiddeld.
      Opeens verschijnt de melding op mijn scherm; 'Internet connection unavailable'.
      Ik maak me niet direct zorgen. Het gebeurd wel vaker dat mijn draadloze verbinding even hapert. Kwestie van ff wachten en we kunnen weer verder nadat de verbinding automatisch hersteld is. Dit keer duurt het echter wel erg lang. Ik besluit even beneden te gaan kijken, of alle lampjes op het modem nog knipperen zoals gebruikelijk. Mmmm, het lijkt erop alsof een van de lampjes die normaalgesproken knippert nu uit is. Maar daarom niet getreurd, er zit immers een 'reset' knop op dat ding. FF twee seconden ingedrukt houden en dan zal ie het wel weer doen....toch...? Dat was mij in ieder geval de laatste keer dat er een monteur bij was geweest verteld.
      Ik weer naar boven en wachten tot de verbinding hersteld is. Er gebeurt niks. Ik balen.

Zo'n goede avond. Zo gedisciplineerd en geduldig 'TAG' aan het spelen....

'Na', denk ik bij mezelf, 'morgen, als ik wakker word, dan zal alles wel weer bij het oude zijn. Het zal wel een tijdelijke storing zijn.'
      De volgende ochtend wordt ik wakker, met gemengde gevoelens. Het zal toch...

Maar nee hoor. Geen internetverbinding. En daarmee gaat er dus, voor de derde keer in een half jaar tijd, weer zo'n dikke freeroll aan mijn neus voorbij.

IS HET DE DUVEL DIE ERMEE SPEELT ?

Nou ja, we zullen wel zien in de toekomst. Vandaag is de verbinding in ieder geval weer hersteld, en kan ik weer lekker pokeren.

Op naar de volgende vette freeroll...
  • 3 antwoorden