Van 2NL naar ...

• Gildo0
      Gildo0
      Bronze
      Hallo, na altijd veel blogs te hebben gelezen vond ik het eens tijd om zelf eentje te starten.

Ik ga eerst een korte inleiding over mezelf en men pokerstart geven:
      Ik ben Gildo0 en begonnen met pokeren ongeveer 1 jaar geleden, ik leerde pokerstrategy kennen en besloot met het startkapitaal van 50$ wat te spelen op Fulltilt , ik maakte daar heel snel 150$ maar ik hanteerde geen brm en dit bleef dus niet duren en ik ging broke.

Hierna begon ik wat te lezen en heel af en toe wat te spelen maar vooral de strategy artikels hier te lezen en af en toe een coaching video van het net halen etc.
      In september echter kreeg ik heel wat videos van iemand en bekeek die allemaal en in oktober vond ik dat ik klaar was om op 2NL 6max te gaan spelen.
      eind november was ik al rolled voor 20NL maar helaas kwamen de examens eraan en deze zijn net afgelopen dus herbegin ik. Ik had een deel van mijn roll uitgecasht omdat ik een iphone aangeschaft heb en dacht opnieuw te herbeginnen op 4NL een paar dagen geleden. Ondertussen ben ik alweer bijna rolled voor 10NL dus ga daar nu verderspelen.

Ik ga niet zoveel volume kunnen spelen maar de softe playerpool zal er wss toch voor zorgen dat ik decent profits heb. we zullen zien!

even een graphje van oktober - november - begin december (allemaal 6max)

je ziet mijn start op 2NL dan 4NL dan 10 en 20NL :s_biggrin:
      (graph is zonder rb , hoe zet ik die erbij?)

en hier vind je mijn winnings per stake:

(weet niet echt of dit solid is, maar ben vooral men leaks aan het pluggen atm dus moet beter op termijn)

Ik ga op deze blog af en toe een handje plaatsen en eventueel wat spots bespreken.

Als er iemand met me wilt spreken over handjes of eens wil railen ofzo mag je me altijd toevoegen op skype: pm
  • 3 antwoorden
    • Gildo0
      Gildo0
      Bronze
      ga al meteen een tof handje posten.
      Was een van mijn laatste handen in december

CO: €9.58
      Hero (BTN): €13.25
      SB: €23.34
      BB: €13.99
      UTG: €20.50

SB posts SB €0.10, BB posts BB €0.20

Pre Flop: (pot: €0.30) Hero has J:heart: T:heart:

fold, CO calls €0.20, Hero raises to €0.60, fold, BB calls €0.40, fold

Flop: (€1.50, 2 players) 3:diamond: T:spade: J:spade:
      BB checks, Hero checks

Turn: (€1.50, 2 players) 2:diamond:
      BB bets €0.40, Hero raises to €1.20, BB raises to €2.40, Hero raises to €12.65 and is all-in, BB calls €10.25

River: (€26.80, 2 players) T:diamond:

Hero shows J:heart: T:heart: (Full House, Tens full of Jacks) (Pre 74%, Flop 86%, Turn 95%)
      BB shows J:diamond: 3:spade: (Two Pair, Jacks and Tens) (Pre 26%, Flop 14%, Turn 5%)
      Hero wins €25.20

:f_biggrin:
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      mooie Graph en solide first post.
      Good Luck!
    • Gildo0
      Gildo0
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777
      mooie Graph en solide first post.
      Good Luck!
      bedankt, hopelijk kan de graph in dezelfde lijn blijven voortgaan :f_biggrin: