Nl2 - Ak

• dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Weer een AK handje.

Pre-Flop: openraise 5xBB vanwege 1 limper

Flop: villain checkt naar me toe ik besluit dan ook te bette heb king gehit met goeie kicker er liggen een hoop draws op de tafel, echter villain 3bets mij ik vond het nogal een rare line hij limpt/call preflop checkt/raise flop ik zette hem hier op een range van Kx Qx JJ TT, me instinct ging er vanuit dat ik hier 70/80% voor lag op zijn range dus besluit te shoven en push hem all-in.

Was dit het juiste om te doen?

stats van speler; vpip/10 raisepre/100 aggr/11 W$@SD 6 over 165handen

$0.01/$0.02 No Limit Holdem
      iPoker
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($2.19)
      UTG+1 ($2.14)
      MP1 ($2)
      MP2 ($2.03)
      MP3 ($5.12)
      CO ($1.83)
      Hero (BTN) ($2.27)
      SB ($2)
      BB ($2.03)

Pre-Flop: ($0.03, 9 players) Hero is BTN A:club: K:spade:
      3 folds, MP2 calls $0.02, 2 folds, Hero raises to $0.10, 2 folds, MP2 calls $0.08

Flop: Q:club: 8:spade: K:club: ($0.23, 2 players)
      MP2 checks, Hero bets $0.17, MP2 raises to $0.47, Hero goes all-in $2.17, MP2 folds

Final Pot: $2.87

Hero wins $2.80 (net +$0.53)

MP2 lost $0.57
  • 2 antwoorden
    • darko163
      darko163
      Bronze
      He Dutchy,

zijn stats waren 10/10 neem ik aan? (niet PFR 100, zoals er staat).

Zijn WTSD is superlaag, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat hij zo agressief is.

Ik call hier gewoon zijn c/r op de flop en geef hem de kans om op de turn nog een keer te betten met zijn draws of blufs. Op de turn ga ik hem dan wel all-in zetten.

Als hij hier limp/call speelt met KK/QQ of AA, dan kan je daar een note van maken. 88 is natuurlijk ook een optie, maar bij zo een agressieve speler kan je daar niet zomaar vanuit gaan. Hij zal hier vaak ook blufs hebben, dus ik zou hem de kans geven die blufs door te zetten.
    • dutchy187
      dutchy187
      Bronze
      Denk dat je gelijk over de flop heb, tegen zulke agressieve spelers weet ik nooit echt wat te verwachten en welke range ze zouden kunnen hebben. Ik ben nogal bang als ik zijn c/r call op de flop en er valt een klaveren op de turn dat ik c/f moet spelen.. zeker een ding waar ik aan moet gaan werken!

Vaak wil ik met zo een agressieve speler en die wel eens zou kunnen bluffen snel uit de hand omdat hij nog wel ze hand zou kunne verbeteren naar net iets beter maar ik vind het nogal moeilijk om tegen hem terug te playen. Moet hier zeker wat aan gaan doen!