0,50/1,00 - JTs - flop protection

• Classical
      Classical
      Bronze
      0,50/1 Fixed-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with J:club: , T:club:
      UTG+2 folds, MP1 calls, MP2 calls, Hero calls, CO folds, BU raises, 2 folds, MP1 calls, MP2 calls, Hero calls.

Flop: (9,50 SB) 9:diamond: , 2:club: , T:diamond: (4 players)
      MP1 checks, MP2 checks, Hero bets, BU raises, MP1 calls, MP2 folds, Hero calls.

Turn: (7,75 BB) 2:diamond: (3 players)
      MP1 bets, Hero folds, BU calls.

River: (9,75 BB) 8:diamond: (2 players)
      MP1 bets, BU calls.

Final Pot: 11,75 BB

1. Moet ik preflop raisen?
      2. De flop donk is goed denk ik, maar moet ik de flop ook 3-betten?
      3. Turn fold is weak, maar zijn donk tegen twee op de derde ruiten duidde voor mij voor 90% op een flush. Eens?
  • 2 antwoorden
    • henne007
      henne007
      Bronze
      preflop weet ik niet, zou ook gewoon callen omdat je hand goed speelt in multiway potjes.
      flop donk is goed.

en waarschijnljk ben je wel beat door de turndonk en met de raiser nog na je vind ik dit geen slechte laydown.
    • Makomar
      Makomar
      Black
      Preflop: Van de CO raise ik dat, MP3 met twee limpers kan jij ook gewoon callen, maar een raise is denk ik ook niet verkeerd (als CO-BB veel coldcalled, zeker een raise).

Flop: Bet-/3-bet. BU kan hier gewoon zijn overcards protecten, dus easy 3-bet.

Turn: Call ik, omdat ik deze donk met veel A :diamond: high handen zie, of met QJ met een :diamond: , maar dat moet op deze limiet niet waar zijn.

River: Easy Fold.