bottom FH

• K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Poker Stars $0.50/$1 No Limit Hold'em $0.20 Ante - 6 players - View hand 1627389
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $148.98
      MP: $200.00
      CO: $400.57
      BTN: $102.84
      SB: $332.07
      Hero (BB): $530.34

Pre Flop: ($2.70) Hero is BB with 8 :spade: 8 :club:
      1 fold, MP raises to $3.64, 3 folds, Hero calls $2.64

Flop: ($8.98) 9 :diamond: 8 :diamond: A :heart: (2 players)
      Hero checks, MP checks

Turn: ($8.98) Q :diamond: (2 players)
      Hero bets $6, MP raises to $18, Hero calls $12

River: ($44.98) Q :club: (2 players)
      Hero checks, MP bets $38.50, [color=red]Hero ...

villain is een reggy 28/20, paar handen hiervoor hem gestacked met TT vs AQ op ATx flop waar hij 3bette vanuit de bb en 3 straten check/call speelde...

wat doe ik deze river... z'n hand ziet er eigenlijk het meest uit als Q9 of JT... ik neem aan dat ie flushdraws op de flop bet, AQ waarschijnlijk ook...

kan ik deze river voor value raisen?

zijn sizing op river ziet er sterk uit...
  • 5 antwoorden
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      omdat je de turn hier slechts callt (ik zou hier zeker 3betten!) kun je de river nog wel voor value raisen tegen KQ, QJ en flushes. JT zou vaak wel cbetten trouwens. En je bent alleen beat door Q9.
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      kun je uitleggen waarom ik de turn zou 3betten? laat hem een bluf doorzetten of slechtere handen doorvaluebetten.. als ik 3bet op de turn fold ie bijna alles denk ik?
    • Twisted1984
      Twisted1984
      Bronze
      Ik zou die turn inderdaad niet 3betten ;o. Die gast checkt behind op de flop en gaat opeens de turn raisen. Ik denk dat hij daar altijd een random airhand heeft of heel misschien een lichte raise met Q8/Q9 maar daar geloof ik weinig van. Ik snap helemaal niks van zijn lijn. Zou het kunnen zijn dat hij AA zit te slowplayen op deze flop? Ook best retarded.

Ik ben eigenlijk geneigd om te callen hier op de river omdat het zo een bizarre line is van hem. Bizarre lines zijn heel vaak totale air die een raise toch niet gaan callen, of het is de nuts op een of andere funky manier gespeeld. Handen waar je dus value van wilt krijgen zijn KQ met Kd ofzo of misschien een flush, maar ik zie hem hier nooit een flush hebben. QQ is nog de meest legitieme hand die hij zo kan spelen imo maar dat is maar 1 combinatie. Maar zoals ik al zei; het is of een of andere pure nuthand of een totale airbluff imo.

In dit soort spots zou ik dus zoiets hebben van: 'ik snap er niks van, ik call wel en ga kijken of ik er wat informatie uit kan halen'. Dan note opschrijven :P .
    • Chivaz1
      Chivaz1
      Bronze
      in eerste instantie wilde ik reraisen op de turn tegen handen als K :diamond: JT, of A :diamond: x, maar ik had de hand niet helemaal goed gelezen, want A :diamond: zit niet in zn range omdat die de flop wel bet. Er zit daarom inderdaad weinig value in een 3bet op de turn. River blijf ik lastig vinden hoor, zoals ik hem nu zie zou ik raisen, maar op het moment zelf zal ik misschien eerder callen.
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
      Ik zou die turn inderdaad niet 3betten ;o. Die gast checkt behind op de flop en gaat opeens de turn raisen. Ik denk dat hij daar altijd een random airhand heeft of heel misschien een lichte raise met Q8/Q9 maar daar geloof ik weinig van. Ik snap helemaal niks van zijn lijn. Zou het kunnen zijn dat hij AA zit te slowplayen op deze flop? Ook best retarded.

Ik ben eigenlijk geneigd om te callen hier op de river omdat het zo een bizarre line is van hem. Bizarre lines zijn heel vaak totale air die een raise toch niet gaan callen, of het is de nuts op een of andere funky manier gespeeld. Handen waar je dus value van wilt krijgen zijn KQ met Kd ofzo of misschien een flush, maar ik zie hem hier nooit een flush hebben. QQ is nog de meest legitieme hand die hij zo kan spelen imo maar dat is maar 1 combinatie. Maar zoals ik al zei; het is of een of andere pure nuthand of een totale airbluff imo.

In dit soort spots zou ik dus zoiets hebben van: 'ik snap er niks van, ik call wel en ga kijken of ik er wat informatie uit kan halen'. Dan note opschrijven :P .
      nice guess!

anyway ik dacht dat ie een flush zou hebben die die raar gespeeld had, tegen regs waar ik history mee heb cbet ik m'n flushdraws ook wel eens niet, als een soort mix-it-up play.. maar op dit bord waarschijnlijk niet omdat er ook een aas ligt... dus ik shipte voor like 178 effectief, maar had er eigenlijk spijt van omdat waarschijnlijk trup QQ niet gaan callen, en een flush vrij onwaarschijnlijk is, dus alleen inderdaad raar gespeelde hogere full houses/quads, wat hij dus had..