Nl10 / A K

• Jonkie76
      Jonkie76
      Bronze
      Dit is een hand die ik zelf niet speelde, maar ik leg uhm hier toch even neer, omdat ik even zit aan te denken over de manier van spelen van Bobur.
      Bobur heeft AK in de handen, speelt hij hier op de juiste manier ?
      Toen zijn tegenstander zijn bet van 0.40 op de flop raisede naar 0.80?

Ok, bobur heeft een stack van $7, maar wat als hij SSS speelde ?
      Zou je dan hetzelfde doen?

$0.05/$0.1 No Limit Holdem
      FullTiltPoker
      9 players
      Converted at weaktight.com

Stacks:
      UTG Hero ($2.00)
      UTG+1 thriftypicker ($3.90)
      MP1 Nephilim77 ($3.70)
      MP2 55storm ($15.10)
      MP3 DonKuerten ($8.60)
      CO bobur ($7.05)
      BTN YeahImBob ($2.45)
      SB DocPuffi ($4.30)
      BB ICUR12 ($8.65)

Pre-flop: ($0.15, 9 players) Hero is UTG 8:spade: 7:club:
      Hero folds, thriftypicker raises to $0.30, 3 folds, bobur calls $0.30, 3 folds

Flop: 4:club: 5:club: J:heart: ($0.75, 2 players)
      thriftypicker checks, bobur bets $0.40, thriftypicker raises to $0.80, bobur calls $0.40

turn en river laat ik niet zien..gaat me puur om het spel op de flop.

Final Pot: $6.95
      bobur shows: A:diamond: K:heart:
      thriftypicker shows: J:club: Q:club:
  • 5 antwoorden
    • Ruleza
      Ruleza
      Silver
      Dit is eigenlijk een redelijk rare vraag. Je vraagt dus of deze speler (een BS-speler) hier volgens de SSS correct speelt. Hij had preflop moeten reraisen, dat is al 1. Vervolgens zou hij een cbet moeten plaatsen en dan wegleggen vanaf dat hij een reraise krijgt.
    • Jonkie76
      Jonkie76
      Bronze
      Dus als zijn stack low was geweest..dan was het fout.. ok..
      Goed, nu speelt hij dus BSS, is zijn spel dan wel correct na de flop ?
      Ik weet dat hij BSS speelde, maar het ging mij meer om dat hij de raise van z'n tegenstander gecalled had..terwijl hij eigenlijk nog niks gehit had namelijk..

Hij had dus moeten wegleggen na de reraise.. prima dan weet ik dat..
      want ik heb het zelf ook wel eens dat ik wel hoge kaarten heb, maar niks hit op de flop. Ik plaatste dan toch een raise, die vervolgens gereraised werd. Ging toen onderuit omdat ik me hand niet kon wegleggen..
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Dit heeft dus in feite niks met SSS te maken zoals al gezegd is. Maar Bobur moet hier natuurlijk preflop raisen en op de flop cbetten zoals hij doet. Maar nadat zijn cbet geraised wordt moet hij hem folden.

Maar zoals ik in een ander topic zei, dit is NL10 en je zult hier de gekste dingen mee gaan maken :)
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      preflop had hij natuurlijk moeten callen, maar op de flop vind ik het wel geod gespeeld.

een donkbet op deze flop is best mogelijk omdat deze flop je tegenstander redelijk vaak mist. dan word hij geminraised. hij heeft 2 overcards en hij krijgt hier 5:1 voor een call, plus hij zit in positie.
    • Sreteb
      Sreteb
      Bronze
      Of hij nou BSS of SSS is, hij had preflop moeten reraisen en de flop cbetten bij een evt. call.

Op de flop had hij imo beter voor de freecard gekozen kunnen hebben. De minreraise betekend over het algemeen dat hij toch wel iets gehit heeft. Dus A high is hier niet meer goed.

Als SSS'er zoiets nooit doen iig ;)