78s turn beslissing

• laydbackluke
      laydbackluke
      Bronze
      $0.05/$0.10 No Limit Holdem
      PokerStars
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Player5 ($10)
      CO finalyson ($10)
      BTN Player1 ($11.93)
      SB Player2 ($10.18)
      BB Player4 ($10)

Pre-Flop: ($0.15, 5 players) finalyson is CO 9:heart: 8:heart:
      1 fold, finalyson raises to $0.30, 1 fold, Player2 calls $0.25, 1 fold

Flop: 7:club: 4:heart: 8:spade: ($0.70, 2 players)
      Player2 checks, finalyson bets $0.40, Player2 calls $0.40

Turn: 6:heart: ($1.50, 2 players)
      Player2 checks, finalyson bets $0.90, Player2 raises to $6, finalyson goes all-in $9.30, Player2 calls $3.30

River: 7:spade: ($20.10, 2 players, 1 all-in)

70/0 speler over 10 handen
      50% fold to cbet over (4handen)
  • 8 antwoorden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Mja zonder sampel denk ik dat turn behind checken hier best is. Als je gaat betten zie ik niet van welke handen je ng value zal krijgen die jij beat hebt en je hebt enorm veel equity tegen any hand.

Maar ben er niet zeker van dus zal Gerv eens vragen ernaar te kijken.
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Persoonlijk had ik hier gefold op zijn re-raise. Er zijn hier teveel handen die je verslaan. Stel je voor Villain heeft A5 en wil deze hand beschermen tegen sterkere draws. Je kan ook outkicked zijn en je tegenstander kan zelfs een set hebben die hij beschermt. De kans dat deze hand door jou gewonnen kan worden is klein en folden lijkt me het beste hier
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      al is het pijnlijk folden zal hier wrschlk het beste zijn. Villain raist praktisch all in dus FE heb je ook al niet meer en ondanks superveel outs heb je nog steeds maar tp + marginal kicker.
      Laat me raden 9-10 :coolface: ??
    • Varune
      Varune
      Bronze
      Deze turn complete gewoon aardig wat draws, die jij net niet hebt. Dus door een bet haal je zijn pairs eruit, waartegen je al SD value had (so check behind would be fine).
      Daarnaast level je je dus tegen de draws die hij wel completed heeft en je behoorlijk behind tegen staat.
      En zie hier vaak wel een C/R met de draws die zijn aangekomen. Ook omdat er een straight mogelijk is met 1 kaart zou ik behind checken, des te groter dat hij al een straight heeft.

Je mag dan aardig wat Equity nog misschien hebben, maar je gooit je geld er nu voor een hele slechte prijs in.
      (Als je zelf nou raiste was het een ander verhaal geweest omdat je dan ook nog FE erbij had gehad. Maar dat terzijde)
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey,

Ik denk dat ik de Turn behind check om ''mijn equity te realiseren'' (PLO term :P ) omdat je met een bet hier niet echt voor value bet ook al speelt e 70/0

Nu moet je bet/cryfolden:

Board: 8:spade: 4:heart: 7:club:  6:heart:
             Equity     Win     Tie
      MP2    23.18%  20.82%   2.36% { 9h8h }
      MP3    76.82%  74.47%   2.36% { 88, T9s, 8h7h, T9o }

Mvg,
      Gerv
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Ik zou deze hand zowieso niet spelen. Brengt je alleen maar in lastige spots op het moment dat je hit. Niet dat de hand totaal niet speelbaar is maar je kunt ook wachten op betere kaarten om dit soort "problemen" te voorkomen.

Ik bedoel te zeggen dat het je vaker geld kost dan dat het een keer een mooie pot oplevert. Let go, Let go...
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Ik zou deze hand zowieso niet spelen. Brengt je alleen maar in lastige spots op het moment dat je hit. Niet dat de hand totaal niet speelbaar is maar je kunt ook wachten op betere kaarten om dit soort "problemen" te voorkomen.

Ik bedoel te zeggen dat het je vaker geld kost dan dat het een keer een mooie pot oplevert. Let go, Let go...

What??? Dus jij zou deze hand in een SH cashgame openfolden?
    • laydbackluke
      laydbackluke
      Bronze
      thx all
      hij laat 65o zien voor geflopte straight

@tuffnut, wat is jou cutoff range dan als je dit niet opent?