0.1/0.2 ATof missen

• Drawinator
      Drawinator
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is SB with T, A.
      3 folds, MP2 calls, 3 folds, Hero raises, BB folds, MP2 calls.

Flop: (5 SB) 9, 7, 3 (2 players)
      Hero bets, MP2 calls.

Turn: (3.5 BB) 7 (2 players)
      Hero bets, MP2 raises, Hero folds, MP2 gets uncalled bet back.

Final Pot: 4.5 BB.

Mijn vraag was hierof ik als hij gecalt had de river had kunnen kunnen beten bij eem onschuldige kaart als een niet klaveren Q of J
      -Omdat hij op de turn zijn overcards in principe fold en zijn draw niet aankomt, en zijn toppar 9 niet meer de hoogste pair is.

Klopt deze redenering?

Alvast bedankt
  • 3 antwoorden
    • Drawinator
      Drawinator
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (10 handed)

Preflop: Hero is SB with J, J.
      5 folds, MP3 calls, 2 folds, Hero raises, BB folds, MP3 calls.

Flop: (5 SB) 7, T, Q (2 players)
      Hero bets, MP3 calls.

Turn: (3.5 BB) 2 (2 players)
      Hero bets, MP3 folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: 3.5 BB.

Zou ik op de river nog een keer kunnen betten? En dan folden op een reraise als er een harte komt of een straight aankomt?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      AT: op zich niet verkeerd gespeeld denk ik (zeker niet als ie tight was). Op river kun je denk ik niet meer betten als dit je hand niet zou improven. Zoals je al zegt hij zal als ie niks heeft turn vaak folden en als ie dat niet doet is je kicker niet al te sterk.

JJ: ligt er aan hoe tegenstander speelde (dus in hoeverre kan de Q in zijn range zitten); was ie station dan zeker betten. Als ik hier een Q had zou ik op zijn minst flop of turn raisen maar dat doet ie niet wat kansen op een Q natuurlijk kleiner maken en dus kan je JJ nog genoeg zijn.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      AT: Als hij de turn enkel called en de river is een blank, moet je c/c spelen. Je kan hem dan eventueel een bluff laten maken met een gemiste draw. Betten heeft geen zin, want betere handen zullen altijd gaan callen, terwijl slechtere handen dan altijd folden.

JJ: Op blanke rivers (geen , A, K) zou ik b/c river spelen. Op gevaarlijke rivers is b/f het beste, omdat je wel nog value kan vangen van slechtere handen door zelf te betten, terwijl je die zou laten liggen als je c/c zou spelen. C/f op gevaarlijke rivers zou te zwak zijn.