Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

TT aangekomen flus river

• Drawinator
      Drawinator
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.2 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is SB with T, T.
      5 folds, CO raises, BU folds, Hero 3-Bets, BB folds, CO calls.

Flop: (7 SB) 8, 5, Q (2 players)
      Hero bets, CO calls.

Turn: (4.5 BB) 2 (2 players)
      Hero bets, CO calls.

River: (6.5 BB) 2 (2 players)
      Hero bets, CO raises, Hero calls.

Final Pot: 10.5 BB.

Is de riverpot groot genoeg om te callen en zo nee wanneer denken jullie dat de pot wel groot genoeg is om te callen?

Alvast bedankt
  • 3 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Op het moment dat jij de keuze moet maken zit er 7.5 BB in pot waarvoor jij nog 1 BB moet investeren. Je moet dus 1 op de 8.5 keer winnen en of je dat hier haalt weet ik niet. Hij kan naast de flush namelijk ook een slecht gespeelde Q hebben.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Tegen onbekende spelers is hier heel weinig zinnigs op te zeggen. Ik denk zelf altijd dat ik onbekende spelers hier op de river nog te vaak iets raars zie doen om te kunnen folden (dus speel ik b/c, genoeg draws die namelijk niet aankomen die in een bluff veranderd zouden kunnen worden).

Maar ik denk dat de artikelen je hier waarschijnlijk zouden aanraden om te folden.

Uiteindelijk heb je hier echter gewoon meer informatie over je tegenstander nodig om een goede beslissing te kunnen nemen.

@pcbeem: je hoeft maar 1/10.5 keer te winnen om profitabel te callen. Er zit al 9.5 BB in de pot op het moment dat je moet beslissen om de raise wel/niet te callen.

Edit !: Nu ik nog eens kijk is het veel beter om hier de river c/c te spelen. Zo kan je nog bluffs inducen van draws terwijl je ook niet overdreven veel gaat verliezen als je wel tegen een flush aan zit. Ook zie ik lagere pairs vaak nog betten als jij checked, waardoor je hier nog steeds value van vangt.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Oeps idd 1 BB gemist :facepalm: