NL25 - 3bet + blindbattle

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Ik 3bet hier tegen deze reg (ook omdat yoshiwa aanraad erg wijd te 3betten in dit soort situaties). Ik kijk obv nog naar zijn foldto3bet% maar er stond een te hoog % -> van iemand anders nog.

Dus met de werkelijke stats 3bet ik niet maar dan as played. De echte stats zijn 29% steal uit sb. En 33% foldtoresteal op 1.4k hands.
      Hij fold 'maar' 56% op cbets.

cbet of niet?

En dan gewoon opgeven op de turn toch?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1628733
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $25.00
      SB: $25.45
      Hero (BB): $25.00
      UTG: $25.25
      UTG+1: $20.19
      MP1: $28.62
      MP2: $40.06
      CO: $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with 6 :diamond: K :heart:
      6 folds, SB raises to $0.75, Hero raises to $2.25, SB calls $1.50

Flop: ($4.50) T :diamond: 8 :diamond: 6 :spade: (2 players)
      SB checks, Hero bets $2.75, SB calls $2.75

Turn: ($10.00) J :spade: (2 players)
      SB checks, Hero checks

River: ($10.00) 9 :diamond: (2 players)
      SB bets $6.50, Hero folds
  • 2 antwoorden
    • martojo124
      martojo124
      Bronze
      Snap wel dat je lighter kan 3 betten bb v Sb, maar deze hand speelt gewoon kut, cbet is fine, daarna wordt het board superugly en zal ik hier geen geld meer in stoppen.

in principe wel NH, maar de vraag is beetje of je K6o wil 3 betten. zie het liever met een suited gapper o.i.d. en zelf fold ik deze meukhand tbh.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Met echte slechte handen zoals K6o/Q4o ed. zou ik eigenlijk ook nooit light 3betten, ik zorg er toch minstens voor dat mijn hand suited is en iets of wat connect liefst, dat speelt toch altijd een stuk makkelijker.
      As played is dit wel een goed cbet board, je hebt iets gehit waardoor je miss de beste hand hebt ofwel bijna altijd 5 outs hebt om de beste hand te hitten, bovendien is dit board redelijk drawy en hit dat jouw light 3bet range normaal gezien goed terwijl villain's zijn callingrange meestal gemist heeft.
      Na zijn call verwacht ik meestal een weak made hand zoals 77/99/Tx.
      J op de turn is niet zo leuk omdat je 9x niet meer gefold krijgt, en Tx wss ook niet met enkel een 2nd barrel.
      R vind ik wel een goed kaart om te shoven, je kan hier gemakkelijk een Qx hand reppen als KQ/AQ of een FD die besloot om op de turn een free card te nemen.
      Villain daarentegen heeft bijna geen FD in zijn range die geen monsterdraws zouden zijn en waarmee hij dus de flop wel zou raisen en Qx zit ook niet in zijn range. Denk dat ie eerder iets van two pair/set/77 voor de straight heeft.