Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL30 - set vs. all in (zeer diep)

• Benji009
      Benji009
      Bronze
      Villain die all in gaat is een vis die 63/13 speelt. We zitten allebei zo'n 245 blinds diep.

$0.15/$0.30 No Limit Holdem
      OnGame
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($31.36)
      CO ($30)
      BTN ($25.23)
      SB ($119.56)
      Hero (BB) ($73.95)

Pre-Flop: ($0.45, 5 players) Hero is BB 6:club: 6:diamond:
      UTG raises to $0.90, 1 fold, BTN raises to $2.55, SB calls $2.40, Hero calls $2.25, UTG calls $1.65

Flop: 8:diamond: 10:heart: 6:spade: ($10.20, 4 players)
      SB checks, Hero checks, UTG checks, BTN bets $7.65, SB calls $7.65, Hero raises to $32.55, UTG folds, BTN calls $15.03, SB goes all-in $117.01, Hero ??

Kan ik hier nog wegkomen? Enige hands die me beaten zijn 88, TT en 79
  • 5 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Bronze
      ga wel broke tegen fish hier, tegen regs is het een 'mehhh' fold.

Fish heeft hier ook nog pair/2pair random shit in z'n range die je beat.
      Ik had hem trouwens gedonkt, 4way gaat de PFR echt niet bluf-cbetten.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune

als je een raise maakt groter dan je halve stack met een set, en je fold dan op een shove vind ik dat eigenlijk best wel terrible om eerlijk te zijn ;(

ik lead hier eigenlijk altijd de flop overigens, heeft BU air dan fold ie toch wel + het zorgt ervoor dat SB/UTG vrij eerlijk op jou moeten terugspelen (maw zullen nooit air floaten)

denk wel dat je altijd beat bent hier overigens, maar vind raise/fold hier super terrible
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      set in 3-bet pot tegen 63/13 fish met je halve stack er al in ;p lijkt me een no-brainer..

set over set komt niet vaak voor, tegen de straight heb je goede odds..

overigens als je niet weet dat je op deze flop broke wil gaan moet je preflop folden... tegen BTN alleen heb je niet echt de implied odds, dus je speelt om multiway een set te floppen en het liefst meer dan één stack naar het midden te krijgen als dat gebeurt, zoals nu..
    • Varune
      Varune
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Rogier
      Oorspronkelijk gepost door Varune

als je een raise maakt groter dan je halve stack met een set, en je fold dan op een shove vind ik dat eigenlijk best wel terrible om eerlijk te zijn ;(

ik lead hier eigenlijk altijd de flop overigens, heeft BU air dan fold ie toch wel + het zorgt ervoor dat SB/UTG vrij eerlijk op jou moeten terugspelen (maw zullen nooit air floaten)

denk wel dat je altijd beat bent hier overigens, maar vind raise/fold hier super terrible
      Ik vind 't zelf ook terrible om hier te folden, zou 't zelf ook nooit doen. Maar tegen een reg zit je hier altijd tegen een higher set. But then again, Regs gaan geen 3bets oop coldcallen ~100bb effective.

Dus eigenlijk sloeg mijn eerste comment niet echt ergens op :)
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      oh lol villain is 63vpip fish

um

how is this a thread? imean, die gast kan als ie 79 heeft ook 8T/68 hebben