Fold to cbet in 3bet pots in fullring games

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Zag vandaag een gold video over 3betten. Hierin werd gesproken over de stat fold to cbet in 3bet pots.

Ik zie dat mijn stat hier 28% is.

Mijn 3bet percentage is 5,0 en is als volgt opgebouwd

sb 5,3
      bb 5,6
      utg 0,0
      utg+1 2,0
      utg+2 2,5
      mp 3,9
      mp+1 4,3
      mp+2 5,7
      CO 4,8
      BTN 5,7

mijn wtsd is 22%

Iemand enig idee wat een normaal fold to cbet percentage is in 3bet pots?
  • 9 antwoorden
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      Ik snap niet helemaal waarom je (tot in detail) je 3bet stats post, terwijl je een vraag stelt over hoe vaak je "hoort" te folden op cbets in 3bet pots.
      Begrijp ik je vraag wel goed?
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      je fold to cbets in 3bet pots is toch afhankelijk van o.a. je eigen 3bet percentage? Als jij 80% van de tijd gaat 3betten dan hit je de flop natuurlijk minder hard dan wanneer je 2% 3bet.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      je fold to cbets in 3bet pots is toch afhankelijk van o.a. je eigen 3bet percentage? Als jij 80% van de tijd gaat 3betten dan hit je de flop natuurlijk minder hard dan wanneer je 2% 3bet.
      Nee toch? Je kunt toch niet folden op je eigen continuation bet wanneer je zelf de 3bet raiser bent.
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      hmmm nu breng je me aan het twijfelen hoe ik die stat uberhaubt moet interpreteren. Het gaat idd wel om MIJN fold to cbets in 3bets pot. Dus bv ik call een 3bet oop en de orginele raiser cbet op de flop. Als je dan te veel of te weinig fold kan je ge exploite worden.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Mij lijkt het dat je inderdaad niet volledig juist bent.

Fold to c-bet in 3bet pots is inderdaad enkel als jij NIET de laatste raiser was pre.

Dus jij callt de 3-bet. Daarom zijn je 3-bet stats volledig onnodig en zou call 3bet misschien beter zijn?

Het juiste percentage zou ik niet weten, zo gevorderde stats interpreteren is niet mijn sterkste kant.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Ik vind m wel erg laag. Fold je dan veel op 2barrels e.d.?
    • cazzz
      cazzz
      Bronze
      Je eigen 3bet stats hebben geen betrekking op je fold to c-bet in 3bet pots. Je f3b echter wel. Wanneer deze hoog is dan ga je met een betrekkelijk kleine range naar de flop en zal je in verhouding minder vaak hoeven folden. Wanneer je een lage fold to 3b hebt dan ga je met een grotere range naar de flop en zou je meer moeten opgeven.

Mijn fold to cbet in 3bet pots is 48%, IP is dit iets minder. Dit is over een sample van 3k hands waarin ik een 3b callde.

EDIT: dit is wel sh
    • K2AA72
      K2AA72
      Bronze
      ik neem aan dat dit ook heel erg afhankelijk is van je opponent.. als hij veel 3bet en veel cbet in 3bet pots maar weinig cbet op de turn (2nd barrel) kun je veel meer cbets callen dan als hij nitty 3bet en bijna even vaak op de turn nog een bet erin gooit..
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      @Giraffe
      Misschien een onnodige uitleg na de posts hiervoor, maar toch voor de duidelijkheid:

C-bet is een afkorting van continuation bet.
      Met zo'n bet zet je jouw preflop agressie voort.
      Als jij hebt gecalled preflop, kun je dus geen c-bet maken.