shark scope hud

• wintheplanet
      wintheplanet
      Totaal
      Hoi strategen,

Ik speel veel sng's en speel voor het klassement op PokerStars. Ik wil nu gebruik gaan maken van de hud van shark scope. Mijn Engels is niet al te best maar er staat volgens mij dat ik 60$ moet betalen voor 500 searches en dan pas gebruik kan maken van shark scope hud. Is dit correct of hebben jullie andere opties hiervoor?

Groeten
  • 5 antwoorden
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Die hud zal niet werken als je enkel 5 gratis searches hebt, ik veronderstel dat je dat wel begrijpt. Persoonlijk lijkt me dat gewoon geen interessante hud als sng speler hoor! Heb ze uitgeprobeerd voor een half jaartje, vond het niet nuttig!

Succes
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      De SharkScope HUD staat wel op de lijst met verboden software bij PokerStars. Of je hem al dan niet gaat gebruiken en het (kleine) risico neemt dat je gebanned wordt is natuurlijk aan jou, maar leek me het vermelden waard voordat je er geld aan uit gaat geven.
    • wintheplanet
      wintheplanet
      Totaal
      Bedankt voor de informatie. Ik wist niet eens dat het verboden was. Dan kan ik het maar beter laten. :)
    • Goosen
      Goosen
      Bronze
      Ik zou persoonlijk gebruik maken van Holdem Manager dit is zeer fijne software en makkelijk te gebruiken. Dit in combinatie met bijvoorbeeld een database van handen kan je snel en makkelijk helpen je sit en go prestaties te verbeteren.
    • Last2Act
      Last2Act
      Bronze
      voor 29,95 heb je 500 searches EN de hus voor een maand.
      Zoals al gezegd is hij door stars niet toegestaan.