NL25 - JJ oop vs fish, set on river

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Okej eerst effe iets opmerken: preflop is dit achteraf zeker en vast een 3bet.

Info: Heb 50 handen op hem waaruit blijkt dat het een grote fish is!
      53/22 en 17.6 3bet. Niet zo aggro: 2.5AF. cbet flop 3/4 keer so far. 21 wtsd

Vraag 1: Als ik 3bet naar 2.5 en hij 4bet naar 6 moet ik dan shoven? Ja toch he?

Verder vraag ik me af of ik de turn moet callen??

En als laatste, ik donk de river hier omdat ik het gevoel heb dat hij niet zo een superhand heeft gezien zijn betsize op turn. Ook omdat hij tot nu toe nog niet zo aggro is. Maak het niet te duur omdat hij niet zo een hoge wtsd heeft. Als hij pusht heb ik een easy call omdat hij dat met two pairs/lagere sets kan doen.

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 7 players - View hand 1630395
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG+1: $43.88
      MP: $25.00
      CO: $23.65
      BTN: $25.25
      SB: $10.00
      Hero (BB): $35.83
      UTG: $20.48

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with J :club: J :heart:
      UTG raises to $0.75, 5 folds, Hero calls $0.50

Flop: ($1.60) 5 :heart: 8 :spade: 6 :spade: (2 players)
      Hero checks, UTG bets $1.25, Hero calls $1.25

Turn: ($4.10) Q :diamond: (2 players)
      Hero checks, UTG bets $2, Hero calls $2

River: ($8.10) J :diamond: (2 players)
      Hero bets $4, UTG raises to $16.48 all in, Hero calls $12.48
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je kunt inderdaad preflop 3bet/broke gaan tegen hem.
      As played zou ik op de flop wel checkraisen. Je moet protecten tegen overcards, flushdraws en 7x. Met een groot deel hiervan zal hij blijven callen.
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Preflop zou ik hier inderdaad 3betten en eventueel broke gaan. Als je flat zou ik dan deze flop raisen omdat er zoveel draws en lagere pairs zijn waar je nog value van gaat halen.

Deze turn call ik gewoon nog en blank rivers ook nog wel, zijn range is wijd en hij lijkt aggro genoeg om hier minder voor value te betten of missed draws door te betten.

Op deze river vind ik een donk wel nice, niet te groot zodat je eventueel induced en nog value haalt uit handen die anders behind checken (wat denk ik veel handen gaan doen). Als je wat meer info hebt en je weet dat hij vaak door gaat betten gaan we natuurlijk voor de check/raise all-in.