NL25 - Kjs 2nd barrel + bluffcatch

• Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oké. Hier spelen we tegen een unknown villain... Heb paar handen op hem waaruit blijkt dat het zeker geen fish is.

Flop cbet is std en turn bet ik omdat hij volgens mij toch nog redelijk wat zal moeten folden? Hij callde de flop ook vrij snel trouwens...

Dan donkt hij de river op de K. De FD heeft gemist en ik denk dat hij niet zoveel Tx heeft + dit zou toch ergens raisen? Dus ik bluffcatch. Denk ook dat dit wel een kaart is waarop hij zou durven bluffen.

Nh?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1630399
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $30.24
      BB: $10.00
      UTG: $20.60
      UTG+1: $26.27
      UTG+2: $18.99
      MP1: $25.00
      MP2: $25.00
      CO: $11.30
      Hero (BTN): $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is BTN with K :club: J :club:
      6 folds, Hero raises to $0.75, SB calls $0.65, 1 fold

Flop: ($1.75) T :diamond: 8 :club: T :club: (2 players)
      SB checks, Hero bets $1.25, SB calls $1.25

Turn: ($4.25) 4 :heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $3, SB calls $3

River: ($10.25) K :diamond: (2 players)
      SB bets $7, Hero calls $7
  • 8 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Ik zie hier ook inderdaad weinig 10x handen die je hier op de flop en turn niet raisen en dan op de river donken, beetje rare play, lijkt mij meer op een gemiste draw of iets dergelijks, hij bet ook redelijk groot op de river , met een 10 zou hij hier eerder half pot betten om value van je te krijgen.

de flop en turn bet zijn standaard aangezien je een goeie flushdraw hebt kun je hier op de turn ook goed semibluffen i think, genoeg kaarten die je nog kan laten folden.

So NH!
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Flop en turn is inderdaad standaard, je hebt een hoop outs en hij kan de flop vaak nog licht callen met kleine PP's en eventueel overcards waardoor je ook op de turn nog FE hebt.

De river is inderdaad vreemd omdat je 1 van je outs hits maar in deze spot is het maar een blufcatcher. Naar mijn ervaring is deze line vaker nuts dan gemiste draws. Zeker nu jij met jouw hand een hoop mogelijke flushdraws blocked (zeker als je aanneemt dat het een reg is en hij dus niet met vanallerlei suited zooi called).

Hoewel ik waarschijnlijk ook zou callen denk ik dat een fold hier beter is :D . Hoewel er inderdaad weinig Tx, 88, 44 in zijn range zitten denk ik dat er nog minder draws in zijn range zitten (welke hij ook niet altijd zo speelt). Ik hoor nog graag wat de andere judges hier doen.
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      Turn is niet zo een goede barrelkaart dus gewoon een free card nemen is hier ook een optie omdat je niet veel FE zult hebben
      River snapcall ik, als ie op deze manier Tx of beter speelt is het een idioot en heb je meteen ook een leuke note op hem
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Wat had hij hier, denk een gemiste FD, of een straight op de river?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Hmm oké had niet verwacht dat de 2nd barrel niet zo goed is... Hij zal toch nog wat PP's moeten folden? + pot is al groter als ik de flush hit? En misschien kan hij A high floats hebben op zo een board?

Rik: hij had AT
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Hmm oké had niet verwacht dat de 2nd barrel niet zo goed is... Hij zal toch nog wat PP's moeten folden? + pot is al groter als ik de flush hit? En misschien kan hij A high floats hebben op zo een board?

Rik: hij had AT
      Heeft die dan heel apart gespeeld :facepalm:

Klinkt idd wel logisch, weet niet of veel PP op zo'n board vaak folden.
      Wanneer het nu een speler was met tight stats, kan je hier denk ik vaak nog wel eens barrelen omdat je weet dat deze vaak nog folden met PP's en hier dus je FE hoger is.

Maar je speelt tegen een unknown so...
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      pasop 2nd barrel is niet superslecht ofzo, kan zeker ook een optie zijn tegen spelers met een lage fold to cbet etc. maar in het algemeen denk ik niet dat hij op dit board vaak gaat peelen met overcards, of veel paartjes zal folden op een turnbarrel aangezien die zo blank is als iets en het moeilijk is voor jou om iets te reppen buiten een draw.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Clear :D . Tnx!!!