nl10: 1010

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $10
      MP3:
      $12,88

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with T:spade: , T:club:
      MP2 folds, MP3 raises to $0,40, 2 folds, Hero raises to $1,30, BB folds, MP3 calls $0,90.

Flop: ($2,70) 9:diamond: , 3:spade: , 2:diamond: (2 players)
      Hero bets $1,5, MP3 raises to $11,58 (All-In), Hero calls $7,20 (All-In).

Turn: ($22,98) K:spade:
      River: ($22,98) A:heart: (2 players)

Final Pot: $22,98

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows three-of-a-kind, nines (9h 9s)
      Hero shows (Ts Tc)

MP3 wins with three-of-a-kind, nines (9h 9s)

Maar 37 handen op villain 30/27 en AF 5.0 maar dit zegt uiteraard niets na 37 handen. Villain opent vrij wijd dus besluit hem te 3 betten vanuit BB en villain callt ip. Ik zie hem dit met een vrij wide range doen. Flop undercards en lead out waarop villain almost instant zijn hele stack naar het midden schuift. Dit verwarde mij enigszins en daardoor dacht ik dat villain niet zo sterk was. Ik was laatste handen looser aan het 3 betten maar weet niet of het een villain was die hier naar keek of niet. AA-QQ zie ik hem hier 4 betten dus blijft enkel nog JJ over die hoger is dan mijn tienen.
      Ik zet hem hier op overplayed tp 9, A-flushdraws en heel mss midpairs.
      Thoughts?
  • 4 antwoorden
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Goh, ik zie hem dit niet dadelijk met een top-pair of underpair doen.
      Een FD zou nog kunnen maar je moet je dan wel afvragen welke daarvan nog uberhaupt in zijn range zitten? Niet echt veel meer denk ik.

Hij speelt op het eerste zicht LAG maar dat wil niet zeggen dat het een vis is.
      Denk dat je hier aan zijn shove wel wat sterkte mag toekennen.
      Overpairs en sets imho.

Lijkt me dan meer een fold te zijn dan een call omdat jou hand niet veel (niks) verslaat van zijn valuerange.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      een set sloot ik in mijn gedachtegang vrij vlug uit omdat dit zo vreemd is om een set te spelen. Een call hiermee of een soort van miniraise zou veel logischer geweest zijn. Overpairs zijn idd nog wel veel in zijn range. Een fold zou idd beter geweest zijn maar ik blijf het een rare manier vinden om een set te spelen (tenzij villain ntrlk dacht dat ik op een overpair zat en dat zo'n play hem max value zou opleveren)
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      dan had hij gelijk als hij dat dacht ;)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ja als je 3bet pre vr value ben ik ermee akkoord. Juiste analyse van de hand ik call hier ook zen shove.