NL10: aaskoning

• karatsj
      karatsj
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $13,23
      Hero:
      $13,67

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with A:heart: , K:diamond:
      3 folds, Hero raises to $0,30, SB raises to $1,00, BB folds, Hero calls $0,70.

Flop: ($2,10) A:spade: , 8:diamond: , 6:diamond: (2 players)
      SB bets $1,5, Hero calls $1,50.

Turn: ($5,10) 2:heart: (2 players)
      SB checks, Hero bets $2,65, SB calls $2,65.

River: ($10,40) J:club: (2 players)
      SB raises $8,08 (All-In), Hero folds.

Final Pot: $18,48

3 bet % SB: 5% ofzo denk ik. Laag 3 bet percentage maar ik open bu hier dus ik schat zen 3bet range uit sb wel iets hoger op dit moment. 4 bet/broke lijkt me niet optimal omdat hij zo weinig 3 bet waardoor ik weinig FE heb en ik ga hier amper voor liggen denk ik dus ik besluit flop te zien ip. Leuke flop en besluit gwn te callen. Bij een raise hier gaat hij zo veel folden imo en ga ik hier bijna nooit stack naar het midden krijgen. Turn blank en bet iets over half pot (vind niet dat bet groter moeten zijn omdat een flushdraw of str8 draw hier zo unlikely is. Dan niet zon leuke river en villain besluit te donk pushen all in. Imo versla ik hier nog maar heel weinig mss een AQ ofzo of heel optimistisch A10 ofzo. Een bluf denk ik hier amper tot nooit.
      Thoughts?
  • 5 antwoorden
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Hmm, denk ook niet dat hij hier bluft.
      Hij zal hier PF mss driebetten met TT+ en wat sterke (suited) azen?
      Weet niet of deze gast dit met lagere pockets doet.

Anywhore, hij lead, en callt jou turnbet. Als hij dan de river donkt dan geef ik hem minstens 2pair+. KK gaat hij hier niet shoven, noch QQ. Blijven over AA, JJ, AJs en een AK kan dit ook nog wel doen. Als hij dit ook speelt met lager pockets dan kan je er nog 2 sets bij plakken. Heel weinig wat je nog verslaat;
      Goeie fold denk ik wel.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Call van zen 3bet is fine gezien hij zo weinig 3bet.

De turn vind ik wel ok hoewel ik hier ook soms behind ge checken omdat hij niet vaak genoeg een A gaat hebben want jij blockt er al 1.

River vind ik echt heel bizarre play van deze villain. Het enige dat hij kan hebben en zo speelt is AJ imo.

Ik zit echt men hoofd te breken over die river, maar die play is gwn zo bizar. Sets bet hij gwn door op de turn. Ax imo normaal ook, maar die river is zo een blank om op te donkshoven:D .

Aangezien hij een nit is en prob niet heel spewy is fold ik hier wel. Maar ik blijf het een enorm bizarre play vinden. Zeker omdat jij sterkte laat zien op de turn en hij dus een riverbet kan verwachten. Maar mss denkt hij wel dat je zo een sterke hand hebt dat je een donkshove ook called.

Mss heeft hij hier een missed flushdraw maar dat is gwn heel onwaarschijnlijk. Jij blokt Khi en A hi flushdraw kan wel. Maar Fold is fine imo omdat het ook geregeld AJ zal zijn dan.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      looks like pocket Jacks to me. Als ze zo'n lijn nemen hebben ze het meestal wel tenzij ze echt spewy zijn.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      looks like pocket Jacks to me. Als ze zo'n lijn nemen hebben ze het meestal wel tenzij ze echt spewy zijn.
      Ja jj kan ook best idd.
    • cowboykoen
      cowboykoen
      Bronze
      Ikzelf bet T vaak wel groter eigelijk, zodat je hem op de R betere odds met een shove geeft. Een PP zal hij als hij ch/callt voor iets meer wss ook wel ch/c en hws toch op R ch/f, heb je iets meer value en een zwakkere Ax zal hij dan moeilijker op een shove wegleggen.

Verder fold ik R ook want zie em daar all day AJ/JJ hebben.