Nl 10 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf lijkt me standaard. flop besluit ik behind te checken, omdat ik verwacht dat villian als hij hier met een pocket pair zit (met een limp-call line zit dat denk ik wel vrij vaak in zijn range), hij de turn wellicht nog wel zal barrelen om zo de pot op te pakken. als ik hier de flop al bet, verandert mijn hand in een bluf en word ik imo vaak enkel gecalled door beter..

doordat villian de turn wederom checked denk ik dat ik met KK wel goedzit, en besluit ik te betten voor value. villian minraised vervolgens (wat imo wel vrij sterk overkomt), maar omdat ik hem dit met handjes als qj en kq ook nog wel zie doen, besluit ik te callen en de river te herevalueren. river speelt zich vervolgens vanzelf..

had ik hier de turn al moeten folden? is check behind op de flop hier fine, of kan ik beter zelf leaden?

Known players:
      Position:
      Stack
      MP3:
      $5,76
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.106 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with K:spade: , K:club:
      4 folds, MP3 calls $0,10, CO folds, Hero raises to $0,50, 2 folds, MP3 calls $0,40.

Flop: ($1,15) A:spade: , 4:spade: , 2:diamond: (2 players)
      MP3 checks, Hero checks.

Turn: ($1,15) Q:club: (2 players)
      MP3 checks, Hero bets $0,7, MP3 raises to $1,40, Hero calls $0,70.

River: ($3,95) K:heart: (2 players)
      MP3 bets $3, Hero raises to $6,00, MP3 calls $0,86 (All-In), Hero gets uncalled bet back (All-In).

Final Pot: $11,67

Results follow (highlight to see):
      MP3 shows three of a kind, azen (Ah Ad)
      Hero shows (Ks Kc)

MP3 wins with three of a kind, azen (Ah Ad)
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Preflop idd goede sizing. Op de flop check ik ook behind :) . Stel je zit in de blinds en isoleert dan zou ik wel cbetten, maar dat terzijde.

Zou ook beginnen betten op de turn voor value tegen Qx en draws. Hij minraist daar en dat slaagt ook weer nergens op. ik call daar ook wel omdat het af en toe een semi-bluf of total bluff zal zijn. Verwacht eerder een bet van Ax op de turn.

En leuke river :)
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      pre fine
      flop bet ik wel , omdat je dan mindere handen doet callen zoals draws en PP , als je geraised wordt kan je rustig mucken.
      Als je de flop niet bet en hij lead de turn weet je helemaal niks en heb je ook van mindere handen geen value gehaald.
      Op de turn betten as played vind ik prima.
      als ie zo minraised call ik ook nogwel denk ik , voor de zeldzame keren dat hij het doet met draws en Qx voor free sd enzo
      Als ie ooit river bet fold ik wel insta , hit van een flush of niet.
      Deze river obv niet , das een duidelijke ai.