Geld verhuizen van Party naar FullTilt

• eruk
      eruk
      Bronze
      Ik zit er sterk aan te denken om verder te gaan op FullTilt, omdat ik mijn PartyPoker bonus heb vrijgespeeld, en ik vind de rakeback op FTP zo lekker. En de SnG's die ik als hobby erbij speel af en toe hebben een veel lagere rake op FTP. En ik zoek extra gratis geld door ff die 100% op to $600 first deposit bonus vrij te spelen.

natuurlijk is voor het eerst geld verhuizen spannend en eng voor me, dus vraag ik jullie om advies:

Mijn Bankroll is $400, daarmee kan ik niet de volledige $600 bonus benutten. Zal ik privé geld storten, of gewoon met de $400 spelen, ook al vind ik privégeld storten eng en heb ik me voorgenomen om niet te pokeren met mijn eigen geld toen ik begon.

Ga ik NETeller of de bank gebruiken voor de grote verhuizing? Party wil pas op een NETeller account storten als je al een storting met NETeller bij ze hebt gemaakt, en 3 maanden geleden heb ik al eens met NETeller zitten proberen en kreeg ik het maar niet goed aan mijn bankaccount gekoppeld. Als ik het via mijn Nederlandse bankrekening doe, dan ga ik wel $11 verliezen door 2x omwisselen, maar dan hoef ik me nergens in te verdiepen en is het lekker makkelijk en vertrouwt voor me.

Dus wat zeggen jullie: wel of geen privégeld bijstorten voor een hogere bonus, en met welk medium het geld overzetten?
  • 23 antwoorden
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      Doe het zo:
      stort van je bankrekening 130€ (of whatever 200$ tegenwoordig is) op moneybookers (die je ondertss ff aanmaakt)

dan stort je die 200$ op party
      als je een bonus krijgt daar, speel hem ff vrij eerst, altijd leuk

daarna haal je je 600$ af en stort je die op FT
      meteen na je storting haal je je zelf gestorte 200$ terug af en zet je die terug op je bankrekening
      zo kan je optimaal gebruik maken van de bonus en toch zonder je eigen geld spelen ;)
      (ik heb het ook zo gedaan, alleen met 600 storten en 400 afhalen dus het gaat weldegelijk ;) )

groeten
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Handig :)

Ik zou idd moneybookers gebruiken i.p.v netteller..

Zo veel handiger
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Bedankt voor de reacties.
      Ik heb ff zitten snuffelen op moneybookers, en het ziet er uit alsof ik ermee overweg zou kunnen, maar voordat mijn extra geld een keer op Moneybookers staat, gaan er eerst 2-5 business days overheen, Met dat gezellige weekend ertussen ga ik ervanuit dat het geld er woensdag een keer op zal staan, en dan moet ik het nog eens op Party zetten --> van party afhalen en op Full Tilt zetten, wat waarschijnlijk ook weer een paar daagjes duurt. Ik heb nu nog veel tijd om een bonus vrij te spelen, maar als school op 1 september is begonnen niet meer. Ik ben bang dat ik dan een volledige $600 bonus niet meer klaar krijg, en als ik nu begin met $400 misschien wel.
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Dan moet je dat doen.. Je moet er sowieso ckr van zijn dat je de bonus wel vrij speelt.. Heb het ook wel eens gehad dat dat niet lukt en dan is het zuur :)

Maar volgens mij gaan de bonussen op full tilt tog per stap van 5$ ?
      De bonus van pokerstrategy wel in elk geval.
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      600$bonus is in stappen van 20$ dus no problemo daar
      party->FT kan niet langer als 2 dagen duren imo (deposit is instant en withdrawals op party ook)
      in the meantime kan je mss de nodige documenten in orde brengen om party cashout sneller te maken, je moet zon blad afprinten, tekenen, inscannen en doormailen

groeten
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Huh? Dingen ondertekenen en inscannen? Is dat voor moneybookers of moet dat ook rechtstreeks van Party naar de bank?

Ik zat eraan te denken om nu gewoon $600 privégeld via de bank op FullTilt te storten en ondertussen rustig Party uitcashen. Dan maar $11 verdampen door wisselkoersen, kan ik wel het grootste gedeelte van de bonus vrijspelen nu ik nog tijd heb. Er staat een tijslimiet op de bonus.
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Ok ik heb net €407= $600 dollar privégeld instant op FullTilt gezet (Ideal is echt ideaal :P )en ik ga lekker de bonus vrijspelen. Ik laat ff mijn Tell A Friend geld op Party zetten en dan cash ik daar de hele mikmak lekker uit. Bedankt voor de hulp!
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Mooisow . Succes :)

Wat is je nick op full tilt ?
    • TimothyVdp1
      TimothyVdp1
      Bronze
      kan je ook doen natuurlijk :D
      dat onderteken en scannen is voor party dan zijn je cashouts rapper op je moneybookers omdat ze dan rapper approved zijn

groeten
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Ik ben te vinden onder de naam: ********
      ik ben net begonnen
    • calimero1981
      calimero1981
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door eruk
      Ik ben te vinden onder de naam: XXXXXXXXX
      ik ben net begonnen
      relaxte naam.......
    • MagpieManny
      MagpieManny
      Bronze
      Als je nederlands ben, waarom doe je dan niet click2buy.. of zo iets dergelijks

kan je overal al bij gebruiken en je kan hem koppelen aan je bankrekening net als paypal zegmaar.. Werkt voor mij soepeltjes....
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Ik zie je niet spelen..
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Oh, ik ben wel nederlands, maar click2buy heb ik nooit van gehoord, ik zal eens kijken of ik dat ergens voor kan gebruiken, bedankt.

Superjunk: doe nog maar niet gelijk aan agressievetafelselectie op mij, laat dit visje eerst nog maar ff lekker rondspartelen :P
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      haha :) Ik speel geen cashgames, Wou alleen je spel even bekijken ;)
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Wat had je bij die pot van 13.25 toen Jackyl de nut flush had ?

kk ?

Je kunt dus ook je stack auotmatisch laten aanvullen tot 5.

> opties
      > Buy in voorkeuren
      > auto rebuy voor ringspellen activeren

En dan kun je bij aangepaste instellingen instellen naar hoeveel bb die dan aanvult , Erg handig vooral bij multi tafelen :)

Wat dan wel weer een nadeel is , is dat de SSS zo doorzichtig is..

R
    • eruk
      eruk
      Bronze
      Oh ik wist niet dat je hier zat te kijken, anders had ik het forum wel opengehouden. Toeschouwers zijn altijd leuk :P

Ik zat toen met AA, je kan me inderdaad te goed op een hand zetten, maar omdat jij weet dat ik me braaf aan de PS SSS hou, weet je precies wat ik heb. En de tegenstanders denken hier toch nog niet erg na.

Ik neem ff een pauze en ik ga om 21:00 weer verder.

Krijg ik trouwens EN rakeback EN geld van de deposit bonus nu? Of krijg ik pas rakeback als deze bonus is uitgespeeld?
    • superjunk
      superjunk
      Bronze
      Idd is altijd leuk , Maar wat switch je vaak van tafel.. :rolleyes: Waarom ?
      Klopt , Die dikke preflop raise vanuit de SB (lampje)
      Toch denk ik dat er veel spelers zijn die het wel weten..

Je krijgt bonus+rake :)

Succes
    • eruk
      eruk
      Bronze
      bonus + rake *kwijlt*

Bij 23bb ga ik al weg van de tafel, omdat de SSS naar mijn mening het best werkt tussen de 16-20 bb. Ik stel mijn winst graag veilig als het verder toch geen nadelen heeft.
    • 1
    • 2