staking 3-7$ 45mans

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik heb eigenlijk nog maar net nieuw blogje van december ofzo, maar voor de duidelijkheid toch maar dit apart blogje

Eerst even korte inleiding, waarom ik
      In juli/augustus heb ik vrij succesvol tijdje de 45mans gegrind. Dit ging goed, maar toen wou ik sidegames gaan spelen die ik wel beat waarschijnlijk, maar natuurlijk buiten brm...

Nu is mijn BR dus volledig weg(buiten klein deeltje dat ik nog op bettfair heb vaststaan). Ik kon natuurlijk proberen helemaal van beneden terug up te grinden, maar ik vond het beter om gestaked terug opnieuw te beginnen.

stakingaanvraag

Kort de belangrijkste puntjes.
      :diamond: Ik zal beginnen op de 3.5dollars met een startroll van 500(waarvan 300effectief om mijn account zal staan)
      :diamond: Upmoven zal in overleg gebeuren, maar normaal zal dit rond 800dollar gebeuren
      :diamond: ik ben vrij hoog aantal tafels gewoon(30+), maar ik zal beginnen met 12tafels om erin te komen. Indien de eerste sessies goed lopen, schakel ik over naar 20. Dit tot een 400tal games, waarna herbekeken wordt en eventueel aantal tafels verder omhoog wordt getrokken.

Dan ook puntjes waarvan ik van mezelf weet, waar ik nog lichte verbetering kan maken
      :spade: loser callen/overpushen(op 3.5dollars, zal dit nog minder nodig zijn, maar op de 7's toch al meer). Dit omdat er op de 3.5zoveel value in fi pushs zit, dat je +EV's makkelijk kunt laten gaan
      :spade:D it is puntje dat solar mij heeft aangetoond. Looser repushen tegen minraies van co/bu in sb/bb voor effective stacks van 8/14bb.

Morgen start ik ermee. Ik heb helemaal niks te doen eigenlijk. Dus kan er mooi grinddagje van maken.
  • 76 antwoorden
    • Leondoro
      Leondoro
      Bronze
      Zet m op! ;)
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      gl
    • spoonz
      spoonz
      Totaal
      May the force be with you :heart:
    • euroshopper
      euroshopper
      Bronze
      gl!
    • solartje
      solartje
      Bronze
      gl ! benieuwd naar de eerste update ;)
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Rustige eerste sessie achter de rug en ging netjes :D

tommeketoch 13 $4.25 $3 116% $55

Eerst ging ik niet zo super, maar toen haalde ik hu die ik verloor en zat ik ineens op mijn overgebleven 4tafels allemaal chiplead :D Was wel nog met 27|30splers over, maar had toen al 7-10k stacks. Ik ging met allemaal deep, maar kon spijtig genoeg niks shippen, maar toch solid roi :D

Dit handje twijfel ik wel beetje over. Hij speelt 33/24 tot op dit punt. Dan leek mij shove wel te kunnen. Echter toen ik QQ zag, twijfelde ik wel even. Al ben ik achteraf wel tevreden met mijn play en is het waarschijnlijk gewoon top of range

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Player3 (6,519)
      CO Player6 (5,549)
      BTN Player8 (4,957)
      SB Player1 (9,490)
      BB liessens (3,400)

Blinds: 200/400 Ante 25

Pre-Flop: (725, 5 players) liessens is BB 10:club: A:club:
      Player3 raises to 800, 3 folds, liessens goes all-in 3,375, Player3 calls 2,575

Flop: 4:diamond: K:club: K:heart: (7,075, 2 players, 1 all-in)

Turn: 4:club: (7,075, 2 players, 1 all-in)

River: 2:diamond: (7,075, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 7,075
      liessens shows
      10:club: A:club:
      Player3 shows
      Q:diamond: Q:club:

Player3 wins 7,075 (net +3,675)

liessens lost 3,400

PokerStars Hand #75289571324: Tournament #513987276, $3.19+$0.31 USD Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2012/02/09 14:13:18 CET [2012/02/09 8:13:18 ET]
      Table '513987276 3' 9-max Seat #2 is the button
      Seat 1: tommeketoch (1640 in chips)
      Seat 2: TigerCAM40 (1035 in chips)
      Seat 3: lurchspc (2015 in chips)
      Seat 4: RaVeN_cs (2040 in chips)
      Seat 5: seregax999xx (1620 in chips)
      Seat 6: ferybuben (3745 in chips)
      Seat 7: 24romanSK (1330 in chips)
      Seat 9: OMGitsMihai (1405 in chips)
      lurchspc: posts small blind 50
      RaVeN_cs: posts big blind 100
      *** HOLE CARDS ***
      Dealt to tommeketoch [Ad Qc]
      seregax999xx: folds
      ferybuben: folds
      24romanSK: folds
      OMGitsMihai: folds
      tommeketoch: raises 100 to 200
      TigerCAM40: folds
      lurchspc: calls 150
      RaVeN_cs: folds
      *** FLOP *** [6d 6h 2d]
      lurchspc: checks
      tommeketoch: bets 300
      lurchspc: raises 1515 to 1815 and is all-in
      tommeketoch: calls 1140 and is all-in
      Uncalled bet (375) returned to lurchspc
      *** TURN *** [6d 6h 2d] [Ks]
      *** RIVER *** [6d 6h 2d Ks] [2s]
      *** SHOW DOWN ***
      lurchspc: shows [Td Jd] (two pair, Sixes and Deuces)
      tommeketoch: shows [Ad Qc] (two pair, Sixes and Deuces - Ace kicker)
      tommeketoch collected 3380 from pot
      *** SUMMARY ***
      Total pot 3380 | Rake 0
      Board [6d 6h 2d Ks 2s]
      Seat 1: tommeketoch showed [Ad Qc] and won (3380) with two pair, Sixes and Deuces
      Seat 2: TigerCAM40 (button) folded before Flop (didn't bet)
      Seat 3: lurchspc (small blind) showed [Td Jd] and lost with two pair, Sixes and Deuces
      Seat 4: RaVeN_cs (big blind) folded before Flop
      Seat 5: seregax999xx folded before Flop (didn't bet)
      Seat 6: ferybuben folded before Flop (didn't bet)
      Seat 7: 24romanSK folded before Flop (didn't bet)
      Seat 9: OMGitsMihai folded before Flop (didn't bet)

Voor de rest zeer tevreden over spel. Ga nu 2de sessie spelen
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Mijn update is niet doorgekomen:( en daarna per ongelu internetbrowser weggeklikt.

2de sessie ging volledig anders als de eerste. Ik geraakte geen enkele keer met mooie stack @ft. Enige keer dat ik 12k had, deed ik push voor 6k bvb, en wordt afgesnapt met AQ. Echter wel vaak ft gehaald en dan goed de shortstack gespeeld en haal 2hu's(eentje had tegenstander nog 5k), maar ik mag voorlopig geen shippen. Ik verlies flip na flip met tussendoor eens tegen KK's lopen, waardoor ik weer 2keer tweedes eindig en nu hu al 140k under ev run :D

Van andere shortstacks paar gebubbled en paar mincashes.

Als resultaat ben ik dus voorlopig 80up. Voor een roi van 83procent en als ik beetje beter gerund had vanaf 4handed, had dit nog pakje meer kunnen zijn :P , maar zoals Daheyst al zei, early teveel goodrun opgebruikt, door met JJ vs T9 quads te hitten enzo. :P

Ook kon ik op mijn laptop nog free sng wizard gebruiken en heb ik dan ook nu gedownload en ga eens checken of ik ergens fouten heb gemaakt. Alleen wilt sng wizard niet meewerken, daarnet had ik files te pakken, maar nu wilt hij weer niks openen na 26januari...

Wel al super grappig handje tegengekomen. Je hebt altijd fe!!!

No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      7 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $3.19+$0.31

Stacks:
      UTG danilko777 (1,265)
      UTG+1 svendp123 (2,935)
      MP dariosardina (3,070)
      CO Vivero32 (1,385)
      BTN merel2008 (1,990)
      SB liessens (1,265)
      BB thetucktuck (4,180)

Blinds: 75/150

Pre-Flop: (225, 7 players) liessens is SB 7:heart: 7:spade:
      1 fold, svendp123 raises to 450, 3 folds, liessens goes all-in 1,265, 1 fold, svendp123 folds

Final Pot: 1,865

liessens wins 1,865 (net +600)

svendp123 lost 450

Straks nog een derde sessie en misschien nog wel 4de of iets langere derde, dat zie ik nog wel
    • solartje
      solartje
      Bronze
      no time, zal morgen even reviewen :D
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ok dag afgerond. Zeker geen super volume gespeeld ofzo.

Ik heb paar pas na middernacht geregged, waardoor hem niet wilt meewerken.

Maar ongeveer 50played en ongeveer 98profit erover gemaakt. Natuurlijk onmogelijk vol te houden.
      Het zag ff naar uit dat het amper een profit dag werd, want had nog maar 3redelijk kleine early stacks over. Echter van die 3stacks nog 1st/2nd/5th gemaakt(bij 4th was het 100dollar profits geweest.

Was wel niet super tevreden over play. Zeker paar handjes niet perfect gespeeld. Ook voelde ik mij gewoon niet in the zone
    • solartje
      solartje
      Bronze
      meh 2$/game en 65% ROI, kutdagje dus, mja je kan niet altijd in de zone zitten he :D

ps nu je toch staked speelt, hebk wel nog een extra voorwaarde.
      TS posten als je toch gaat whinen omdat je maar 65% ROI hebt.

om je alvast op weg te helpen

die ATs, is zeker niet terrible, topofrange, UL. kwa aces is dit ook beetje men bottom range alsk denk niet massas veel FE te hebben, ben eerder een PP restealer.

die AQ hadk anders gespeeld kwa sizing
      pre : 225-250 maak het hier niet te cheap voor hen om te completen. je raised voor value en losere shoves uit te lokken en niet om te minraise/folden, je zit 9/10 IP op speler bij een call dus kan je gerust groter betten.
      flop: bet je 300 uit in een 400 pot op droog board, waar je WA/WB zit. Vind niet goed. 2 opties , waarvan checken men voorkeur heeft. Behind checken (je hebt showdown value (je crushed zijn range op dit drood bord) en met bet doe je handen folden waar je value uit wil krijgen (A8-AJ zal je bet zelden callen) en haal je zijn hele bluffrange weg) of cbetten maar dan zou ik naar 200 cbetten/folden. Nu commit je jezelf iets te hard, en kan je moeilijk anders dan callen op een shove (mid pp's, A2, A6, K6 etc). gast is obv vis, maar is hou ik hand zou spelen normaal.

Die 77, kan imo wel, maar is agro (zeker tegen3bb openraise UTG) :) high variance, but i like the agro style.

Goed begin tom !
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oh het minder sessie was alleen de avondessie.

En runnen was enkel slechts hu. Ik eindig uiteindelijk met 1/6 voor de dag :P

Maarja TS kan nooit teveel zijn :D

Vandaag waarschijnlijk eerst ff langs grootouders gaan en daarna nog wat sessies spelen.

Ik ga misschien beetje meer tafels doen, maar nog geen 20 tegelijk. Gewoon rustig opbouwen
    • solartje
      solartje
      Bronze
      :coolface:

ps voor die wiz / TN, help ik je wel even zodat je het fulltime kan gebruiken.
      c ya tonight en gl met je 2de grinddagje.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Middagsessie is dus niks van gekomen. Eerst in dit weer naar grootouders gefietst. Daar wat gezeten, dan doorgegaan, naar een bevroren meer, waar pa wat ging schaatsen en ik won tegen hem al lopend :s_cool: en toen ik terug was, was de middag over, maar is wel goed voor mentale focus.

Nu eens kijken, wat voor films er vanavond zijn en afhankelijk daarvan grind ik kortere of langere sessie na avondeten
    • liessens
      liessens
      Bronze
      En de avondsessie wordt ook nog eens uitgesteld. Ik ga ook eens langs andere grootouder. Ik weet of ik er na nog sessie ga doen :P
    • solartje
      solartje
      Bronze
      no pressure :) good mental mind > 1K games sprinten.
      als je goeie tip hebt voor film let me know. eventueel kan ik na the voice, die wiz en TN voor je fixen. zie wel of je op skype zit en gl als je er nog een avondsessie op smijt.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Nog eens korte sessie spelen. Weet nog wel nog niet voor hoelang.

Wel moet stars, dan mee werken, want verbinding gaat blijkbaar niet goed X(
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Pff had mega mooie sessie kunnen worden. Echter vond stars het nodig, om om de 5min eruit te vliegen. Gelukkig gestopt met bijreggen, want wou eigenlijk nog bijreggen, maar was toen al vrij onstabiel. Dus maar gestopt en werd enkel maar erger.

Schade is beperkt tot -20 doordat ik een 30k stack al had, waardoor ik nog derdes werd, maar ga wel eens stars support vragen, wat mogelijk is tot refunds.

Iemand idee, hoe ik dit best aanpak, want ben vrij zeker dat schuld bij stars ligt. Internet/skype geen problemen en mijn zus had ook geen problemen.
    • solartje
      solartje
      Bronze
      normaal moet het geen probleem zijn. Ze kunnen vrij easy nakijken of je lang sitout hebt gezeten erdoor. denk toch eens een post hierover gelezen te hebben.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Maarja bij AA pushen, maar dat die actie niet doorkomt en dan paar minuten later zien, dat die gefold is, is ook zwaar -EV, zelfs al was het maar 1handje, al heb ik geen idee, hoeveel handen ik die tafel exact foldde.

Verder runde ik ook echt wel bagger. Uiteindelijk totaal maar 15tafels gespeeld en AA gekraakt/set gekraakt/nog wat bigpairs/bigflips voor 20k en zo verliezen. 1tafel runde ik wel redelijk, heb ik daar 30k eindigde ik 3des door die sit out, maar we zien wel. Ik krijg zeker nog iets terug, maar geen idee, hoe stars het exact berekent hoeveel.