NL2 AKo

• Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
      SB:
      $0.50
      BB:
      $1.57
      UTG2 (Hero):
      $3.20
      MP1:
      $1.18
      MP2:
      $4.16
      MP3:
      $0.83
      CO:
      $0.91
      BU:
      $1.00

Preflop: Hero is UTG2 with A, K.
      Hero raises to $0.06, MP1 folds, MP2 raises to $0.20, 3 folds, SB calls $0.19, BB folds, Hero calls $0.14.

Flop: ($0.62) 8, 3, Q (3 players)
      SB bets $0.04, Hero calls $0.04, MP2 raises to $0.30, SB calls $0.26(All-In), Hero calls $0.26.

Turn: ($1.52) 6 (2 players)
      Hero checks, MP2 checks.

River: ($1.52) A (2 players)
      Hero bets $0.48, MP2 raises to $3.66(All-In), Hero calls $2.22(All-In).

Final Pot: $7.88.

MP2 shows AA
  • 4 antwoorden
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Waar zal ik beginnen

Ten eerste raad ik je aan om eens de artikelen op het forum te gaan lezen, zodat je weet hoe je welke hand speelt op de flop en verder.

Preflop moet je gewoon 4BB openen UTG.

Er word hier geraised, wat een aantal handen zouden kunnen zijn als je uitgaat van een unknown.
      QQ+,AK+

Tegen deze range doe je het al niet erg goed en je speelt uit positie dus hier callen uit positie lijkt me niet echt fijn.

Als je dan toch called moet je wanneer je je K,A niet hit toch echt folden naar een raise van MP2. op deze flop, dan kan je bijna altijd wel uitgaan van een QQ,KK,AA hier.

Ik ben benieuwd waar call je hier telkens?

Wat dacht je dat MP2 had hier?
    • Urbanpoi
      Urbanpoi
      Bronze
      hey vlierhuis,

Ik ben al vollop bezig met de verschillende artikels te lezen en video's te bekijken. Want het is ook nodig :) .
      Nu heb ik deze hand gepost omdat dit mijn B game is. Mijn Bgame is ronduit verlieslatend en vandaar dat ik deze hand heb gepost om mezelf hierop te wijzen zodat ik dit in de toekomst dit kan veranderen.

Ik had hier 3BB geraised omdat een UTG raise naar 4BB bijna nooit word gecalled en mijn hand teveel face up is.

Voor de rest zou ik inderdaad jou gedachtegang moeten volgen en preflop de hand wegleggen.
    • LetsGambleBaby
      LetsGambleBaby
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Urbanpoi
      hey vlierhuis,

Ik ben al vollop bezig met de verschillende artikels te lezen en video's te bekijken. Want het is ook nodig :) .
      Nu heb ik deze hand gepost omdat dit mijn B game is. Mijn Bgame is ronduit verlieslatend en vandaar dat ik deze hand heb gepost om mezelf hierop te wijzen zodat ik dit in de toekomst dit kan veranderen.

Ik had hier 3BB geraised omdat een UTG raise naar 4BB bijna nooit word gecalled en mijn hand teveel face up is.

Voor de rest zou ik inderdaad jou gedachtegang moeten volgen en preflop de hand wegleggen.
      Wat bedoel je met:

Hier is het toch juist duidelijk dat je een sterke hand hebt, als je kleiner gaat openen met AK,KK,AA,QQ weet niet welke range jij kleiner opent, maar ik raad je aan om gewoon op elke positie telkens met dezelfde bedragen te openen!
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      wat rik zegt dus ;)