Nl5 A9

• wintheplanet
      wintheplanet
      Totaal
      Ik raise hier in positie en wordt gecallt door een speler waar ik nog weinig infoirmatie van heb. De flop is goed en ik het top pair. Ik c-bet voor value en wordt geflat called. Waarschijnlijk heeft hij dus geen set want dan zal die wel geraised hebben dacht ik. Dan komt er een 5 op de turn en kan een open ended complete. Op de flop denk ik trouwens dat hij met 1010 tm AA wel zou 3 betten. Het enige wat hij kan hebben is air of 67 dan lijkt me. Wat denken jullie wat hij heeft?

M.v.g. Wintheplanet

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
      CO:
      $11.15
      BU (Hero):
      $7.56
      SB:
      $4.93
      BB:
      $5.00
      MP3:
      $3.12

Preflop: Hero is BU with 9, A.
      2 folds, Hero raises to $0.20, SB folds, BB calls $0.15.

Flop: ($0.42) 8, 9, 4 (2 players)
      BB bets $0.15, Hero raises to $0.40, BB calls $0.25.

Turn: ($1.22) 5 (2 players)
      BB checks, Hero bets $0.95, BB raises to $1.90, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.17.
  • 6 antwoorden
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      ik zou flop groter raisen, naar 50 a 55. Turn krijg je een check raise van unknown player wat ik praktisch altijd zou folden. Er zijn hier zo veel handen die je verslaan en je moet echt een sterke read hebben op villain dat die air kan check raisen op scarecards en certain boards.
      Goede fold IMO
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door karatsj
      ik zou flop groter raisen, naar 50 a 55. Turn krijg je een check raise van unknown player wat ik praktisch altijd zou folden. Er zijn hier zo veel handen die je verslaan en je moet echt een sterke read hebben op villain dat die air kan check raisen op scarecards en certain boards.
      Goede fold IMO
      Hier ben ik wel mee akkoord. Maar ik check de turn wel behind. Je gaat nu nog maar weinig value van minder krijgen.
    • karatsj
      karatsj
      Bronze
      Maar ik check de turn wel behind

Maar is het in dit geval niet beter te protecten? Er zijn IMO nog een aantal draws die hij kan hebben zoals FD's, 10J die je geen freecard wil geven.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ja daar heb je eig een goed punt. Maar ik weet gwn niet goed waar je ng value van gaat krijgen met een bet op de turn. Mss weaker tp en heb je wel gelijk wat bet turn betreft. Ik ga Gerv hier ook eens vragen naar te kijken.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Ja daar heb je eig een goed punt. Maar ik weet gwn niet goed waar je ng value van gaat krijgen met een bet op de turn. Mss weaker tp en heb je wel gelijk wat bet turn betreft. Ik ga Gerv hier ook eens vragen naar te kijken.

Omdat Villain unknown is neig ik nog naar een valuebet op de Turn. at the same time functioneert deze bet als een soort van protectie bet.

Dus ik bet iets van $1 en fold op een check/raise omdat dat de signaal is dat je hand beat is

Mvg,
      Gerv
    • wintheplanet
      wintheplanet
      Totaal
      Bedankt voor de analyse van mijn hand. Ik betten ook voor protectie op de turn. Volgende keer alleen mijn bet op de flop en de turn wat groter maken. :)