Niuwe Finaletafels

• ssacr
      ssacr
      Bronze
      Pokerstars heeft nieuwe finaletafels. Leuke Lay-out die veel aan andere sites zoals Full tilt doet denken. Jammer dat er ook niet ff een soundeffectje bij gemaakt is gelijk.

Jammer ook dat andere dingen zoals in 1 keer in kunnen schrijven voor een x-aantal SnG's of het synchroniseren ( zelfde tijd, zeg het maar want ik las net een thread over moeilijke woorden) van de pauzes van satelieten met de standaard pauzes.
  • 12 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ssacr
      Pokerstars heeft nieuwe finaletafels. Leuke Lay-out die veel aan andere sites zoals Full tilt doet denken. Jammer dat er ook niet ff een soundeffectje bij gemaakt is gelijk.

Jammer ook dat andere dingen zoals in 1 keer in kunnen schrijven voor een x-aantal SnG's of het synchroniseren ( zelfde tijd, zeg het maar want ik las net een thread over moeilijke woorden) van de pauzes van satelieten met de standaard pauzes.
      Heb je daar een shotje van en is het alleen bij MTT's of ook bij SNG's?
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      Nee, heb geen shotjes gemaakt, maar er is een lampje bij iedere seat en een licht effect op de achtergrond. Denk dat dit wel geld voor alle finaletafels en dat er niet een specifiek ontwerp is voor MTT.
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Het is bij mijn weten in elk geval nog niet op PokerStars.be waar er nog geen nieuwe update gepusht is. Deze update heeft immers ook TableNinja gebroken, terwijl TN bij mij nog gewoon perfect werkt. TN is wel al aan een fix bezig.
    • ssacr
      ssacr
      Bronze
      De finaletafel van de satelliet voor de Sunday storm waren trouwens niet anders.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Wel superhandig dit als je stacked multitafeld. Zie je meteen welke tafels FT's zijn en waar je dus meer op ICM ed. moet letten!
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Het is bij mijn weten in elk geval nog niet op PokerStars.be waar er nog geen nieuwe update gepusht is. Deze update heeft immers ook TableNinja gebroken, terwijl TN bij mij nog gewoon perfect werkt. TN is wel al aan een fix bezig.
      mja, fix is er al..leuke is dat door het uitblijven van de ps.be update TN nu bugged is :P
    • Fohn2712
      Fohn2712
      Bronze

FT van een 180-mans. Dus ook MTSNG's hebben een nieuwe FT. Weet alleen niet of dit ook het geval is voor 18-27-45mans..
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Fohn2712
      FT van een 180-mans. Dus ook MTSNG's hebben een nieuwe FT. Weet alleen niet of dit ook het geval is voor 18-27-45mans..
      45mans iig wel!
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Dit en de van te voren berekende prijzenpotten zijn volgens mij dingen waar FTP recht op heeft, dus iig PS hefet neit er niet zoveel vertrouwen in :P
    • ViperPP
      ViperPP
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      mja, fix is er al..leuke is dat door het uitblijven van de ps.be update TN nu bugged is :P
      Idd, ook gemerkt.

Nu maar hopen dat ze ook rap PS.be upgraden. Die dynamic prizepools was toch wel een must.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Super chill imo :)
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ViperPP
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      Idd, ook gemerkt.

Nu maar hopen dat ze ook rap PS.be upgraden. Die dynamic prizepools was toch wel een must.

----- Original Message -----
      From: *****@hotmail.com
      Sent: 2012/02/10 09:16:58
      To: support@pokerstars.be
      Subject: RE: PokerStars Support - Third Party Tools

>
      >Thank you for your answer but i think you mis understood me.
      >I asked if there is an ETA on the pokerstars update for the specific country clients.
      >I know you can't help me with tableninja but i know the problem will be solved as soon as pokerstars.be(.it, .dk and .fr) gets the same update as .com yesterday had.
      >I tried to force update my client but apparently the update hasn't been released yet.
      >So therefore my question: Is there an ETA regarding the update?
      >
      >thx

Hello *****,

Thank you for your reply.

We are sorry we did not interpreted your question the way you where aiming for us to. The information I received is that we aim to upgrade the .BE version of the software on the 13th of February. Please bear in mind that this is not guaranteed and schedules change due to unforeseen delays, but for as far as we know, the update will take place on Monday.

I hope I have informed you sufficiently, please let me know if you have any other questions.

Regards,

Wendy L
      PokerStars Support Team