HUD samenstelling MTT's

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Geachte Strate(e)g(e),

Sinds kort heb ik PT3 en dus ook een HUD. Het gebruik ervan tijdens cashgames vind ik vrij straight forward, maar in mtt's vind ik het voorlopig moeilijk om ook effectief gebruik te maken van de statistieken.
      Ik vroeg mij af welke stats jullie in de HUD zetten, en vooral waarom!

Voorlopig heb ik volgende stat's:
      ---
      Player - Hands - live amt BB (moet ik nog in M veranderen)
      VP$IP - PFR - Total AFq
      Cbet Flop - Att to steal - fold to 3 bet - call %
      ---

Maar wat is jullie mening, wat moet er écht tussenstaan en waarom?
      Wat moet ik er uithalen, en waarom?

Zetten jullie de HUD aan per blind level?
      En wat als je in de late stages nog 6-handed zit vb. kan je je HUD daarop aanpassen? Lijkt me dat passievelingen nogal in de kaart gebracht moeten worden. Zodat je lekkerder kan stelen.

Groet,
      Ad. :heart:
  • 1 antwoord
    • ViperPP
      ViperPP
      Silver
      Vanwege je andere post hier rond dit topic, besefte ik nog een truuk om te detecteren dat je in de 1ste hand van een nieuw level zit (en je M dus verkeerd zal zijn) : je kan de BB ook toevoegen als stat, eventueel als table stat. Als je dan ziet dat die verschilt van de échte BB, dan weet je dat je beter niet naar de M's kijkt.

En ipv Player zou ik Player Short nemen, dat spaart weer wat plaats.

Verder ook nog Fold To Steal toevoegen.

Stats grouperen volgens aantal spelers aan tafel kan ook. Kijk bij HUD Options en dan Player Ranges. Bij mij staan die bvb op 10-7, 6-4 en 3-2. Vooral voor SNGs is dat essentieel. Als je een hoop HU SNGs gespeeld hebt tegen iemand, en je komt die ineens op een volle tafel tegen, wil je echt niet zien dat zijn VPIP 75% terwijl hij misschien een supernit is ;) .