Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Hallo

• retrieverfreak
      retrieverfreak
      Bronze
      Hallo allemaal!

Mijn naam is Dennis. Ik speel nu vanaf 2008 met tussenpozen poker op meerdere sites, o.a. unibet, partypoker en pokerstars.
      Ik ben een zuinigerd :D en vind het kunst om met niks te beginnen om je zo op te werken. Dit is me dan ook verschillende malen gelukt door freerolls te winnen en vervolgens van dat bedrag verder te spelen in buyin-tournaments of omaha pl (m'n favo spelletje).
      Echter een paar keer stomme zetten gemaakt (veelal eigenlijk genekt door fish calls X( ) bij omaha en m'n zuurverdiende centjes weer kwijtgeraakt.
      Ik ga nu met de 50,- premie m'n geluk en kennis uitproberen bij 770poker en zal ook niet meer m'n gehele bankroll meenemen aan de omaha tafel :facepalm:
  • 3 antwoorden
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Hey Dennis!

Welkom bij PokerStrategy. :) Interessant dat je PLO speelt. De meesten komen hier als NLHE speler. Maar zeker bij PLO kunnen er behoorlijke swings zijn, dus is het zeer belangrijk om een veilig bankroll management aan te houden. Hier vind je de Omaha strategie artikelen, en dit is het artikel over bankroll management. Zeker even doornemen voordat je aan tafel gaat zitten. ;)

Veel succes met PLO op Poker770! :)
    • retrieverfreak
      retrieverfreak
      Bronze
      Dank je.
      PLO vind ik persoonlijk erg uitdagend omdat er zoveel mogelijkheden zijn voor jezelf maar ook voor je tegenstanders.
      Ik heb veelal aan de lagere tafels gespeeld waar het bingo gehalte aan de hoge kant was, hetgeen me mooie winsten heeft opgeleverd. Nadeel was inderdaad dat als je daar met je volledige bankroll zat, deze ook wel eens verloren werd aan iemand die niet uit de pot te krijgen was en dan zijn win maakt op de river.
      Ik zal de artikelen zeker doornemen. Ben nooit te oud om te leren ;)
    • retrieverfreak
      retrieverfreak
      Bronze
      Hmm.... toch maar weer terug gestapt naar NLHE. Heb kennelijk nog wat te leren en was wat te ver af aan het zakken, maar nu toch weer opgewerkt boven de eerste ontvangen $10,- op 770poker. Ben eens gaan spelen op basis van jullie info t.a.v. nlhe starthanden etc... en het werkt prima voor me. Thanks voor de info.