Betfair koppelen aan Strategy en HEM2

• Pokerruudje
      Pokerruudje
      Gold
      Beste mensen,

Ik wil op Betfair gaan spelen om de bonus vrij te spelen om 75 dollar op mijn account te krijgen voor HEM2... ( ik wil graag Leakbuster aanschaffen)

Kan ik beide ook koppelen aan het account?
      Iemand ervaringen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Gr.
  • 3 antwoorden
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Als je bedoeld via HEM website kan ik op je vraag antwoorden ;)

Die $75 krijg jij omdat HEM een deel van de rake krijgt die jij op BetFair betaald.

Dus als jij via HEM een account maakt krijgt HEM dat deel van de rake.
      Hetzelfde is van toepassing als jij een account aanmaakt via pokerstategy krijgen zij dat deeltje rake van BetFair(wat ze trouwens gebruiken om die vet betaalde CM's aan de bak te houden :coolface: )

Antwoord is dus nee :)
    • Xpload1989
      Xpload1989
      Bronze
      Aangezien je dan vermoedelijk een account moet aanmaken buiten PokerStrategy.com om, en dus niet via de links hier op deze site, kun je wel die bonus vrijspelen, maar kan je account niet meer gekoppeld worden aan PokerStrategy en zul je daar dus geen SP kunnen verdienen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Pokerruudje,

Zoals de anderen al aangeven kun je inderdaad niet je account aan zowel HM2 als PokerStrategy.com koppelen.

Op termijn ben is het in ieder geval beter om je account bij PokerStrategy.com te koppelen, zodat je niet alleen direct punten voor je status verzamelt, maar ook mee kunt spelen in onze promoties bij Betfair. Zo speel je bijvoorbeeld automatisch mee in onze $50.000 Ongame rake race, wanneer je daar 1 keer bij de top222 komt, krijg je direct $100 uitbetaling, waarmee je al twee keer meer hebt dan de waarde van leakbuster.

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      (wat ze trouwens gebruiken om die vet betaalde CM's aan de bak te houden :coolface: )
      Het staat je vrij om deze suggestie door te sturen naar onze line managers, wij als CM-team zullen je daarvoor zeker niet bannen :s_biggrin: