Nl50: Ak

• Kraelog
      Kraelog
      Bronze
      Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $10,31
      UTG+2:
      $9,55
      Hero:
      $7,65

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.60 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with A:spade: , K:club:
      UTG+1 folds, UTG+2 calls $0,50, MP1 folds, Hero raises to $2,50, 3 folds, SB calls $2,25, BB folds, UTG+2 calls $2,00.

Flop: ($8,00) 5:club: , 8:club: , 3:spade: (3 players)
      SB checks, UTG+2 bets $5,00, Hero raises to $5,15 (All-In), SB folds, UTG+2 calls $0,15.

Turn: ($18,30) Q:heart:
      River: ($18,30) 8:diamond:

Final Pot: $18,30

Had ik hier moeten folden? Ik heb niets gehit en hij gaat all-in, maar mijn pot odds zijn 1/2.6 Ik denk niet dat hij een lage PP heeft, dus afgezien van geslowplayde hoge PP zou ik ver moeten voorliggen. Met redelijke goede pot odds heb ik hier juist gecalled denk ik?

Qua resultaat, naja zoals gewoonlijk.

Results follow (highlight to see):
      Hero shows een pair achten (As Kc)
      UTG+2 shows two pairs, vrouwen and achten (Ah Qd)

UTG+2 wins with two pairs, vrouwen and achten (Ah Qd)
  • 3 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      als je nog 6 outs hebt (best case scenario, behalve als villain een fd heeft) heb je ongeveer 25% equity. je odds zijn heir neit goed geneog om te callen (13/5 < 3/1). vaak zal je maar 3 outs hebben omdat villain 1 van de overkaarten heeft (bijv met A8) dit is een easy fold.
    • DeKuip
      DeKuip
      Bronze
      Je ligt hier bijna altijd achter. Gezien zijn line limp/call preflop en donk op de flop verwacht ik iets als een setje.
      In een multiway pot zou je hier nog niet eens zelf cbetten, dus waarom zou je dan wel een all-in gaan op een cbet van Villain?

Een tijdje heb ik ook wel eens zulke bets gecalled, maar dat is simpelweg -EV.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Fold want
      A) Pot Odds zijn negatief
      B) Donkbet
      C) Zijn positie (UTG)
      D) Board geeft FD, OESD en low PP Trips mogelijkheden.